|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
en als deze post wordt weg gehaald I DON'T GIVE A ..........mij zie je hier niet meer.......
ik wacht wel tot er een leuke thread komt.............de groeten......
|
word heus niet weggehaald.......van mij mag je alles zeggen (naja het moet natuurlijk niet te gortig worden)
en blijf gewoon.......ik denk dat de discussie nu wel gewoon over is hoor |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Blik
en blijf gewoon.......ik denk dat de discussie nu wel gewoon over is hoor |
OK, ik heb nu een paar PM'tjes gehad van mensen die vinden dat de thread maar dicht moet worden gegooid.........ik laat de thread nog wel even open zodat je kan zeggen of je het mee eens bent of niet
als jullie er geen problemen mee hebben dan close ik de thread morgenavond/nacht of anders dinsdagmiddag
post je gedachtes hierover maar
(is het zo wel goed.........??) |
|
|
| Jukx |
Nou ik ben ervoor om hem gewoon maar open te laten eigenlijk...
Heb net dehele thread door gelezen en ik moet zeggen (ja sorry hoor jongens) dat ik het echt helemaal eens ben met Dago "B" Duck, Magrec, Donna en DjRV...
Ook ik bespeur namelijk de gewoonte dat wanneer iemand (meestal een "newbie") het niet helemaal eens is met de "gevestigde orde" (enkele die-hard TA'ers) dat hij/zij dan vervolgens zo goed als monddood wordt gemaakt.
Ofwel door het feit dat hij door 1 van de die-hard TA'ers wordt geflamed en iedereen dat dan maar als makke schapen (bang om uit de gratie te vallen?) klakkeloos overneemt. Zonder er ook maar enigzins bij stil te staan of die zogenaamde "newbie" misschien eventueel perhaps weleens gelijk zou kunnen hebben.
Of de thread wordt maar gewoon geclosed. Ikzelf vind ook dat er af en toe wel erg makkelijk hier en daar threads geclosed worden. Natuurlijk is het terecht om threads te closen waarvan er al 3 soortgelijke bestaan. Maar wanneer er als reden wordt gegeven dat de thread "nutteloos" of "doelloos" is, bevind men zich al gauw op glad ijs... wat zijn namelijk de criteria voor nutteloze of doelloze threads???
Ook ben ik het er mee eens dat sommige mensen een gezonde discussie gewoon schuwen. Bij de lichtste vorm van (gezonde) kritiek voelt men zich al aangevallen. Terwijl een forum er toch o.a. voor is om met elkaar te discussieren.
Wat ik ook erg frappant vind is dat veel van de zogenaamde "newbies" die de laatste tijd wat minder populair zijn geworden op deze site toch wel aardig wat te melden hebben... dit in tegenstellig tot sommige van de die-hards die ervoor hebben gezorgd dat deze personen ietwat uit de gratie zijn geraakt.
Maaaaaarja... als iedereen eens wat volwassener met elkaar om zou gaan dan zouden er niet eens zoveel threads gesloten hoeven worden! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
Nou ik ben ervoor om hem gewoon maar open te laten eigenlijk...
Heb net dehele thread door gelezen en ik moet zeggen (ja sorry hoor jongens) dat ik het echt helemaal eens ben met Dago "B" Duck, Magrec, Donna en DjRV...
Ook ik bespeur namelijk de gewoonte dat wanneer iemand (meestal een "newbie") het niet helemaal eens is met de "gevestigde orde" (enkele die-hard TA'ers) dat hij/zij dan vervolgens zo goed als monddood wordt gemaakt.
Ofwel door het feit dat hij door 1 van de die-hard TA'ers wordt geflamed en iedereen dat dan maar als makke schapen (bang om uit de gratie te vallen?) klakkeloos overneemt. Zonder er ook maar enigzins bij stil te staan of die zogenaamde "newbie" misschien eventueel perhaps weleens gelijk zou kunnen hebben.
Of de thread wordt maar gewoon geclosed. Ikzelf vind ook dat er af en toe wel erg makkelijk hier en daar threads geclosed worden. Natuurlijk is het terecht om threads te closen waarvan er al 3 soortgelijke bestaan. Maar wanneer er als reden wordt gegeven dat de thread "nutteloos" of "doelloos" is, bevind men zich al gauw op glad ijs... wat zijn namelijk de criteria voor nutteloze of doelloze threads???
Ook ben ik het er mee eens dat sommige mensen een gezonde discussie gewoon schuwen. Bij de lichtste vorm van (gezonde) kritiek voelt men zich al aangevallen. Terwijl een forum er toch o.a. voor is om met elkaar te discussieren.
Wat ik ook erg frappant vind is dat veel van de zogenaamde "newbies" die de laatste tijd wat minder populair zijn geworden op deze site toch wel aardig wat te melden hebben... dit in tegenstellig tot sommige van de die-hards die ervoor hebben gezorgd dat deze personen ietwat uit de gratie zijn geraakt.
Maaaaaarja... als iedereen eens wat volwassener met elkaar om zou gaan dan zouden er niet eens zoveel threads gesloten hoeven worden! |
En jij wil zeggen dat je de gehele thread gelezen heb?????????:conf: :conf:
Ik heb in Godsnaam 1x dat wordt NEW-BEE gebruikt. We hebben dat New-Bee verhaal uitgelegd toch? Nou komen sommige mensen steeds aanzetten dat de "die-hards" de new-bees flamen en niet serieus nemen. Ik vraag me af hoe sommige mensen hierbij komen. Ik heb nog NOOIT!!!!!! (wie kan mij iets aanwijzen!!!!???????) op dit forum gezien dat een new-bee in de zeik werd genomen. Dat is ook niet zo in deze thread, want de eerste 2,5 pagina's (waar het nog echt over het onderwerp ging) hebben we allemaal heel normaal gereageerd en antwoorden op zn vraag gegeven (je hebt de thread gelezen, dus je weet dat het waar is). Ik vond dat hij door bleef zeuren en daar maakte ik een domme opmerking over...bla bla bla (de rest weet iedereen en is uitgepraat)
Maar ik snap echt niet hoe mensen op dat new-bee verhaal komen. M.A.W. geef maar eens wat VOORBEELDEN (en niet uit deze thread, want dat was een "ruzietje" tussen mij en Dago, wat hierboven nog een keer staat uitgelegd)) |
|
|
| Donna |
uhmzz waar word er psies gekankert? en op wat voor manier?
Er word totaal niet gekankert,ik snap ff niet waar je je nu zo over opwind eerlijk gezegt (en nee das niet cynisch) magoed neem ff pauze dan als je dat nodig hebt.
En Trancefool,maak jij je ook alsjeblieft niet zo druk,dit hele gesprek gaat gewoon over hoe t forum op dit moment ge-ervaart wordt door mensen,en niet omdat jij t woord newbee hebt gezegt.
Naar mijn id leek er op dit moment een normaal gesprek over te kunnen zijn,maar toch voor sommigen blijkbaar niet,doe er dan idd gewoon niet aan mee.
| quote: | | wat ik ff tegen donna wil zeggen.....volgens mij werken die discussies niet omdat communicatie vooral (80 procent ofzo) bestaat uit NON-verbale communicatie..iets wat je dus heel erg mist op internet..of via de telefoon....en omdat je niet direct met de andere persoon in contact staat is het ook veel makkelijker om diegene een trap onder de riem te geven...want wie zou dat nou face-to-face doen? (ik bedoel dan zó gemeen als het er hier aan toe kan gaan) |
Tuurlijk een gesprek irl zal altijd beter zijn,maar ik ben het er beslist niet mee eens dat je op inet niet kunt discussieren,en dat de non-verbale communicatie er niet is is soms juist heel prettig voor mensen die juist daardoor geimponeert worden en dan hun mond niet meer open durven te doen,juist voor dit soort mensen is leren discussieren op inet heel goed.
En dan nog het face to face gedeelte,mij zul je echt maar dan ook echt niet anders irl horen praten,wat ik hier zeg zeg ik ook face to face en idd ook als t nodig is de gemene gedeeltes,noem t menselijk.
Plus het feit dat als je tegenover elkaar staat je er dingen uit kunt gooien die je later terug zou willen nemen en hier nog ff kunt *backspacen* als je wilt.
Het heeft allebei zn voor en nadelen,zolang je maar jezelf blijft.
En closen,why? zolang mensen nog wat te melden hebben vinden ze de thread nog waardevol,over welk onderwerp t dan ook gaat.
Greetz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|