|
|
| Henkie_henk |
*thread closed*
Nog 1 keertje voor je:
Thread closen bij
*Zelfde onderwerp als thread die er al is
*Zware flames die de sfeer verpesten
*Racistische stuff
*Als iemand het zelf vraagt (bij zn eigen thread bijv)
*vast wel nog wat.. maar de zon schijnt.
Ow nog ff wie het bepaalt.. goh wie zouden dat nou kunnen zijn.. Vaak doen de moderators de beslissingen nog in overleg.. of ze worden gesloten op velerverzoek (jij kan naar mijn weten niet de pms lezen die ik krijg) Er wordt niet alleen gevraagd om een thread te sluiten in t forum zelf..
Met een beetje gezond verstand zijn al jouw vragen te beantwoorden hoor..
Maar dat jij toevallig je replytje niet bij een geclosede thread kon zetten is niet mijn probleem |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | En mij lijkt ook wel dat je snapt wanneer een onderwerp doelloos of afgesloten is |
Het was juist mijn vraag of iemand me kon uitleggen wat daarvoor de criteria zijn. Volgens mij wordt dat dus bepaald door de 2 moderators, of niet? Als een thread doelloos is of afgesloten, kan je hem toch gewoon open laten? Mensen posten dan vanzelf niet meer, tenzij ze het niet doelloos vinden of afgesloten.
| quote: | | Nou die thread van die Marokanen werd gesloten omdat het een beetje uit de hand begint te lopen, en racisme moeten we niet op een forum hebben |
Door wie dreigde dat uit de hand te lopen? De moderator zelf? Die schreef immers.... | quote: | | You dont even know.. half how hard it is for me not to say "all moroccans are bad" and close the thread.. |
M.a.w. hij zou het liefst roepen: Alle Marokanen zijn slecht. En vervolgens de thread sluiten zodat niemand meer kan reageren. Begrijp ik het nu verkeerd of wordt het forum hier door een moderator bijgehouden die sterk richting racisme neigt?
| quote: | | En die thread van Tiesto: als er al een thread is over dat onderwerp moeten diegene niet een nieuwe thread beginnen, maar gewoon in de bestaande thread posten. Dat begrijp je toch zeker wel? |
Mag iemand niet zelf bepalen wanneer en wat voor thread hij opent? Als het niet interessant is reageert er toch niemand en verdwijnt de thread vanzelf van de pagina toch?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand aanvallen, maar de dingen die ik las riepen bij mij toch een aantal vragen op. Dus als iemand me wat uitleg kan geven, graag. |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Mijn post hierboven is trouwens geschreven voordat er reacties waren van new wave en henkie henk |
|
|
| Dago "B" Duck |
Vriendelijk toon Henkie Henk| quote: | | Maar dat jij toevallig je replytje niet bij een geclosede thread kon zetten is niet mijn probleem |
Heb ik iets verkeerd gezegd? Vind je het vervelend dat ik wat vragen stel? Zoals je ziet heb ik maar weinig posts, dus ik ben hier niet een van de ingewijden. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Het was juist mijn vraag of iemand me kon uitleggen wat daarvoor de criteria zijn. Volgens mij wordt dat dus bepaald door de 2 moderators, of niet? Als een thread doelloos is of afgesloten, kan je hem toch gewoon open laten? Mensen posten dan vanzelf niet meer, tenzij ze het niet doelloos vinden of afgesloten.
Mag iemand niet zelf bepalen wanneer en wat voor thread hij opent? Als het niet interessant is reageert er toch niemand en verdwijnt de thread vanzelf van de pagina toch?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand aanvallen, maar de dingen die ik las riepen bij mij toch een aantal vragen op. Dus als iemand me wat uitleg kan geven, graag. |
of het gesloten wordt, word niet alleen bepaald door de moderators nee, als de maker van de thread zegt, dichtgooien doen we dat, als een paar mensen dat vinden, gooien we hem ook dicht, eigenlijk gooien we nog te weinig threads dicht, eigenlijk moet je een thread sluiten als we uitgeluld zijn over het "bedoelde onderwerp" van de thread..........en zoals je vast wel weet, zijn er veels te veel threads die naar 5 replies al een andere kant uitgaan, waardoor er natuurlijk door word gepost in de thread die eigenlijk over iets anders ging
en nee, mensen mogen niet zelf weten of ze een thread openen, waarom denk je dat er anders moderators zijn........om de boel in de gaten te houden natuurlijk........en als de thread niet meer interessant is, veranderd het onderwerp en gaat de thread maar door.......
ik hoop dat het iets duidelijker is geworden voor je, en nee, de thread word nou niet geclosed:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|