return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Vraagje aan de Moderators

Donna
quote:
damn, DERDE keer dat ik het hele verhaal weer opnieuw kan typen (en bedenken wat ik ook alweer getypt had) omdat mijn pc loopt te flippen... vooruit dan maar

Get used to it,das om de 1 of andere vage reden een must op dit forum,alles 30 keer uitleggen elke zin die je tikt:P

Greetz:)
Henkie_henk
haha ik ga lekker op vakantie.. man man.. kunnen julie niet chillen?

Hele tijd maar doorzijken op hetzelfde.. je mening verkondigen mag.. maar blijf er niet over doorpiepen..

WoeeeIiiii

Dat je mij niet mag rv dat wist ik allang.. maakt me niet zo ontzettend veel uit.. als je wist wat ik nog allemaal deed voor deze site, dan had je vast wat minder bla bla.. doehoei (Y)

(D) was dat niet drank??

mzzl
DjRV
quote:
Dat je mij niet mag rv dat wist ik allang.. maakt me niet zo ontzettend veel uit.. als je wist wat ik nog allemaal deed voor deze site, dan had je vast wat minder bla bla.. doehoei (Y)

als jij je aangesproken wilt voelen jongetje,moet je dat zelf lekker weten:D
en als jij dat wat ik schreef als zeiken wilt zien moet je dat zelf ook weten :D
en volgens mij ben jij idd nodig toe aan vakantie,vergeet je axe plus aansteker niet mee te nemen ;)
Donna
henk als ze jou uit dit forum zouden deleten zou de sfeer al een heel stuk opknappen,jij beent degene die de dingen niet snapt zoals ze bedoelt zijn en vind jezelf dan ook nog een hele jongen.
en lekker boeie wat jij allemaal voor dit forum doet,*blabla* zoals jij dat noemt(wij noemen dat uiten van een mening) heb ik zelfs al zat de koningin bij me op de thee;)
Als jij je nu eens zo volwassen gaat gedragen zoals je beweert dat je doet zou t een heel stuk schelen,fijne vakantie knul;)
TranceFool
Ik zou hier niet meer posten, maar ik begin me nu toch een beetje schuldig te voelen. Mensen gaan door mij en Dago ruzie lopen maken terwijl het eigenlijk iets was tussen ons twee. Dit zaakje berust op een vervelend misverstand waar we allebei schuldig aan waren. Ik zal het nog een keer samenvatten, want volgens mij lezen sommige mensen niet de gehele thread.
- Dago stelde een vraag. Ik gaf daar antwoord op met argumenten!, eerste twee posts.
- Toen was ik ff weg en toen vond ik dat hij door bleef zeuren (mijn mening), ik had het en nog een paar mensen uitgelegd. Toen was ik zo stom om een beetje een vervelende post te plaatsen. Dat was heel erg dom.
- Dago vond dat uiteraard niet leuk en poste daar weer op. Wat in mijn ogen mij zelf belachelijk maakte. Het ging hier over het aantal posts en wat ik poste.
- Ik vond dat echt niet kunnen en zei daar wat van. Toen kwam het woord newbie te sprake (blijkbaar had ik dat beter niet kunnen doen) maar het ging nou eenmaal over het aantal posts en het plaatsen van posts. De sfeer werd daardoor alleen maar vervelender, ook in de andere threads. De ruzie tussen mij en Dago is al weer bijgelegd.

Ik snap niet waarom iedereen nu gelijk doet of ik iets tegen newbies heb, wat dat is helemaal niet waar. Ik vind het juist leuk als er hier nieuwe mensen komen. De groep is al flink gegroeid vanaf het ontstaan van het Holland forum en dat is alleen maar leuk:) . Degene die nu zomaar dingen gaan zeggen over mensen dat ze newbies niet mogen moeten toch eerst maar de thread goed doornemen. Dago en ik zijn allebei schuldig en ik bied ook mijn excuses aan. En dat andere mensen nu plotseling worden aangevallen vind ik ook heel vervelend. Ik snap niet dat Henkie ineens wordt aangevallen. Hij heeft altijd leuke nieuwtjes en threads en hij neemt toch niemand in de zeik? En als moderator heeft hij toch alles onder controle?

Dus laten we sfeer ff gezellig houden (ja ik weet het door mij is het allemaal begonnen)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland