return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Vraagje aan de Moderators

Blik
quote:
Originally posted by magrec

heb ik gezegd dat dat niet gebeurt dan? Ik zei alleen dat een moderator dat moet doen.

zo interpreteerde ik het dus eigenlijk wel
Eye-Riz
damn, DERDE keer dat ik het hele verhaal weer opnieuw kan typen (en bedenken wat ik ook alweer getypt had) omdat mijn pc loopt te flippen... vooruit dan maar :)

Ik vraag me af waarom mensen zo gauw lompe opmerkingen naar elkaar maken op dit forum. Elke keer als iemand een vraag stelt, commentaar heeft, of iets niet begrijpt zit er meteen iemand bovenop met een lullige opmerking of een sneer. Nix mis met grapjes en iemand voor de grap even op de kast te zetten, maar wat is er nou leuk aan iemand uitschelden, iemand naar beneden te halen en iemand voor dom uit te maken? Je bent niet dom als je iets vraagt. Je bent hooguit dom als je anderen dom vindt.

Ik ben het met Dago en Macreb eens dat er best een beetje neergekeken wordt op newbies. Wordt vooral duidelijk als ik deze thread lees. Ikzelf heb ook weinig posts, maar dat wil niet zeggen dat ik het forum nooit bezoek. Bovendien, om het forum te lezen hoef je je helemaal niet aan te melden, dat moet pas als je iets wil posten. Als je niet de behoefte hebt om iets te posten omdat je niets zinnigs te melden hebt dan wil dat toch nog niet zeggen dat je newbie bent? Misschien las je het Forum al veel langer voordat je je aanmeldde...
Bovendien, ook al ben je dat wel: wat dan nog? Heeft een newbie minder recht van spreken? Is het daarom dan dat veel TA's zo ontzettend veel posten, zodat ze vooral kunnen laten zien dat ze geen newbie meer zijn, en er dus niet meer op hen neergekeken wordt?
Kom op jongens, jullie zijn hier ooit zelf ook voor de eerste keer gekomen. Dan weet je toch niet meteen hoe alles werkt, wat de 'gebruiken' zijn op het forum (nee ik heb het niet over pillen :))
dan is het toch wat fijn als iemand het je even uitlegt? Ga dan niet zo flauw lopen doen alsof iemand dit soort dingen zou moeten weten.

Ik ben blij dat er mensen zijn zoals Macreb (die door al het geouwehoer heen ziet waar het hier om gaat en die zijn mening durft te verkondigen) en Blik (die tenminste normaal en op een sympathieke toon antwoord en uitleg geeft op Dago's vragen, in tegenstelling tot de rest; het merendeel van de reacties is zoiets als 'DUH, dit is wel de meest belachelijke vraag allertijden' maar dan met andere woorden)
Eye-Riz
ehm... met Macreb bedoel ik Magrec ;)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ehm... met Macreb bedoel ik Magrec ;)

Beste beejje newbie.. je kan elke post van jezelf editte dmv dat knopje..je kan em alleen maar editte binnen een bepaalde tijd..

deleten kan altijd..(als ie van jezelf is)

Moderators kunnen altijd elke thread deleten en editten..

:o
DjRV
ik had mezelf beloofd om nergens meer op te reageren maar het gaat hier toch al lang niet meer over trance.Ik kom hier iets tegen wat mij heel erg bekend voor komt."Newbie" heeft een opmerking over iets,deze zelfs gewoon een uitermate terechte vraagstelling en wat zien de "diehards"?Een "newbie" die anders "denkt" dan de posse.En wat gebeurt er dan?flamuh!!!flamuh totdat je er bij neervalt!komop jongens er is een "newbie" die het er niet helemaal mee eens is!!pakken!!.Met uitzonderingen van dien tho,want 50 % van de "mods" vind ik zichzelf wel goed gedragen en doen waarvoor die "mod" is.Sinds wanneer is iemand een "newbie" trouwens omdat die weinig post of nog niet zo lang is ingeschreven?Misschien heeft die persoon wel zelf een aantal forums gerunned.Verder vind ik argumentatie van sommige "die hards" erg simpel en eigenlijk nog eens gee n argumentatie te noemen.
Ipv dat jullie mensen hartelijk verwelkomen die hier nieuw komen en er dus voor zorgen dat het ook echt een forum blijft,word er erg veel moeite gedaan om ze juist af te "schrikken".Niet slim.We houden allemaal van muziek,voornamelijk elektronische muziek,en dat is iets wat we gemeen hebben,vandaar dit forum(?).Maar dat betekent niet dat we ook op alle andere gebieden dingen gemeen hebben,maar zolang het over de muziek gaat hoeft dat geen probleem te zijn toch?En al gaat dat nog niet over de muziek,geluk verschilt de hele wereld met mensen die van meningen verschillen,zou een saaie zooi worden.En een discussie is altijd wel goed,zolang de argumentatie ook goed blijft.Heb welleens met een ta'er op irc in een discussie gezeten die later met de opmerking kwam: een discussie is er om iemand te dissen en voor lul te zetten. Dan kan je nog zo hard op VWO hebben gezeten,met zo'n instelling zul je nooit goed een discussie ingaan en discussieren is ERG belangrijk op deze wereld,juist om ruzie's te voorkomen.Discussie:iemand anders duidelijk maken wat jou standpunt is en waarom en luisteren wat iemand anders zijn standpunt is en waarom.En dan een middenweg proberen te vinden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland