|
|
| Dago "B" Duck |
Is het belangrijk om hier populair te zijn dan? Beetje laf om onder een andere naam te gaan posten. Als mensen me niet mogen of niet de moeite willen nemen me beter te leren kennen is dat jammer. Mijn motto is " graag of niet".
Mooi dat je m'n vraag wel begrijpt Trancefool. Ik denk dat dit niet de enige thread is waar wordt doorgeneuzeld of hier en daar wat sarcastische opmerkingen worden geplaatst. Je kan me toch ook wel begrijpen als ik ineens van een aantal kanten wordt aangesproken alsof ik iets raars vraag en in een andere thread hier en daar ook nog eens een steekje onder water wordt gegeven, dat ik dan reactie geef.
Veel plezier met het weer en je ziet me nog wel in Rotterdam de 11de. Ik ben die zeikerd die daar rondloopt ! ;) |
|
|
| Dago "B" Duck |
Ik heb je blijkbaar nogal in je zieltje aangetast, of niet Trancefool, aan je reacties te merken.
Je post is niet kansloos. Maar nu loop je wel zelf door te zeiken. Beetje hypocriet vind je niet? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| als jij ooit nog aan de 400 postst komt ,magje "ZeikAddict" onder je naam zette :stongue: |
|
|
| Dago "B" Duck |
Bedankt !
En de rest: "Kuddedier nr.***" of wat? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
als jij ooit nog aan de 400 postst komt ,magje "ZeikAddict" onder je naam zette :stongue: |
en waar kom jij opeens vandaan??? Dit is een discussie tussen Henkie Trancefool en Dago..........ik vind eigenlijk niet dat jij zomaar dan dago af kan zeiken zonder dat je al eerder in de discussie hebt meegedaan...........geef dan tenminste eerst nog even je mening over zijn vragen die hij gesteld heeft........is wel zo netjes vind ik eigenlijk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|