return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Argh ! Tyfus Sircam !

Boss
Godvr ! wat een kut virus.... krijg opeens een hele mailbox vol met undeliverable mailtjes....... :mad:
ben net 'n uur bezig geweest met dat virus van me compu te gooien, en nou heb ik ook nog per ongeluk notepad.exe d'r af gegooid....:( :mad:
!_PeTrUs_!
KUT voor je!! Ik ben gisteravond ook bezig geweest met m'n comp volledig te formateren en de Partities opnieuw in te delen. Ten dele om het virus en ten dele omdat het zo'n tyfusbende op onze comp was!!!
basvh
in mijn hotmail box stonden ook van die undeliverable mailtjes, ben ik nu besmet met het virus?
Boss
hm, 'k hoop 't niet voor je.... moet je ff je virusscanner updaten..

hehe, volgensmij heb ik ook een aantal van me vrienden besmet met 't virus... :D oeps...
Henkie_henk
Van wie heb je dat virus gekregen dan??

hoogst waarschijnlijk is het ook nog zon mailworm ding.. die stuurt zichzelf dan weer door naar iedereen in je adresselijst..

t best is om ff nortno te downloade.. em dan op active te zette.. dat ie o.a. de files die van je hotmail naar je desktop gaan of je temp dir bekijkt.. waarschuwt voor een virus em probeert te cleanen.. en vraagt wat ie moet doen.. werkt echt goed.. ik had dit virus ook maar hij waarschuwde me en heb t dus verwijdert :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland