return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Argh ! Tyfus Sircam !

arno
ik had ook zo'n mailtje gekregen, van iemand die ik echt helemaal niet ken, en toen ik de atachement wou downloaden zei hotmail dat er een virus in zat en dat ie het daarom niet kon downloaden, heb ik het nou ook? of kun je het alleen hebben als je die attachement ook daadwerkelijk hebt gedownload en geopend?
esoterist
Downloaden,verplaatsen en deleten is niet erg zolang je maar geen attachments opend/aanklikt. Ik heb zelf Zonealarmpro die heeft ook een functie dat ie alle extenties die gevaarlijk kunnen zijn,onschadelijk maakt.Is dus heel handig want het voorkomt een heleboel ellende.
Zoals ik het hier bij meerdere heb gezien zijn er heel wat mensen die het niet kunnen laten om niet op die dingen te klikken.voor dit soort mensen zijn programmeas als zonealarmpro heeeeeeeeeel handig.
Boss
quote:
Originally posted by esoterist

Zoals ik het hier bij meerdere heb gezien zijn er heel wat mensen die het niet kunnen laten om niet op die dingen te klikken.

Het vreemde is dat ik nog nooit een bijlage bij mailtjes met een van deze teksten heb geopend:

(I send you this file in order to have your advice
I hope you can help me with this file that I send
I hope you like the file that I sendo you
This is the file with the information that you ask for)

zelfe geldt trouwens voor 'n vriend van me.. en toch hebben we allebei last gehad van dat virus... vreemd ? :conf:
esoterist
Op wat voor een manier last van gehad,ik heb ze ook wel in mijn meelbox gehad.als je ze gelijk verwijderd en ook gewone
.VBS Visual Basic script: the love bug was one of these!
.EXE executable file type
.COM executable file type
.VB Visual Basic file
.JS Java Script file
en andere extensies verwijderd is er niks aan de hand.
Plaatjes,audio en videobestanden zijn niet gevaarlijk.
Maar je kan ze ook eerst ff apart zetten en een 4us scanner er over heen laten gaan zadat je kan zien of iets besmet is met een 4us.
Dit moet je ook doen als je bestanden download die kunnen ook besmet zijn.
De laatste x dat ik last van een 4us heb gehad is 3 jaar geleden en heb toen veel ellende gehad en moest allezzzz formateren :mad: en zo iets overkomt je 1x en daarna probeer je het zoveel mogenlijk te voorkomen
Partyhardy!
quote:
Originally posted by esoterist
Op wat voor een manier last van gehad,ik heb ze ook wel in mijn meelbox gehad.als je ze gelijk verwijderd en ook gewone
.COM executable file type
is er niks aan de hand.

okay ik zal beginnen met command.com ;) :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland