return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Check DIT. Marco V playlist update. NEW Cygnus X

TranceFool
Ik was een beetje aan het zoeken naar info over Marco V heeft ie net zn playlist geupdate. Let vooral op nummer 1 en 3

Marco V Playlist: 25-07-01

1. Cygnus X - Positron (Marco V.ision rmx) DOOOIINNGGGGGG
2. Nick K vs. Kid Vicious - White Label
3. Chris Cowie - Roamer (Chris Cowie, waarschijnlijk van "House of God" het nummer wat veel mensen zoeken)
4. Pete Heller's Sputnik - Stylus Trouble (Mainframe Dub)
5. Pee Wee Harris - Spaghettification
6. TRB - Aftermath
7. Nick Hook and Andy Morris - Groove On Dub
8. Walter Solo - Coming From Another
9. My Dance - White Label
10. Hans Weekhout - The Rhythm Is On A Mix

Verder veel bekende namen, met uiteraard allemaal onbekende platen, ben benieuwd wanneer we hier verder wat meer over gaan horen.

Mijn dag is igg nu al geslaagd: Nieuwe Cygnus X met een Marco V remix:D :D :D :D
Blik
waar je al niet achter komt als je ziek bent, is toch wel handig

nu nog benieuwd hoe dat nummer gaat, en dan pas juichen, kan ook een klote nummer zijn natuurlijk
TranceFool
Ja, das waar, maar een V.ision mix........dat doet mij eigenlijk altijd wel goed:D :D :D :D :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by TranceFool
Ja, das waar, maar een V.ision mix........dat doet mij eigenlijk altijd wel goed:D :D :D :D :D

Damn, Phase 4 haha. Nee, hij zou stoppen na 3. Marco V rulez gewoon bigtime nowadays!!!!!
TranceFool
Ja, het zal es niet weer zijn, wat ik zeg klopt weer niet:p :p Positron is een oud nummer alleen is de remix nieuw, toch ook leuk.

THANX Wicked Red!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland