|
|
| softwave |
| quote: | Originally posted by CygnusX in response to my introduction:rolleyes:
Tom Cruise-fan?
|
fan is een groot woord :) ik vind't gewoon een van de betere acteurs
| quote: |
Wow, zoiets wil ik dus ook eens meemaken se, denk dat ik ook ga reizen als ik (ooit) afgestudeerd ben. Goesting om wat meer te vertellen over die reis/reizen? |
tuurlijk :) Ik zou niet weten waar te beginnen, dus vraag maar raak...:p Om je het water alvast in je mond te doen krijgen heb ik een paar van de 800 foto's hier online gezet |
|
|
| Miss Z |
OMG schone fotos :D
das dus ook iets wa ik later wil gaan doen... REIZEN... de ganse wereld rond... (achter armin aan ;) of achter fus aan als hij een mega-techno dj is :p) mahja eerst afstuderen en werken zeker, das op lange termijn bekeken en op korte termijn: examens :whip: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by softwave
tuurlijk :) Ik zou niet weten waar te beginnen, dus vraag maar raak...:p Om je het water alvast in je mond te doen krijgen heb ik een paar van de 800 foto's hier online gezet |
geile fotokes jaaah,
heb weer een nieuw achtergrondje :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by softwave
... vraag maar raak ... |
Ok :)
- Waar ben je overal geweest?
- Waar was het het mooiste?
- Nooit problemen gehad/in gevaar geweest?
- Hoe was het eten er?
- Ben je helemaal in je eentje op reis geweest?
- Wat heb je moeten doen om die jaguar op je schoot te krijgen?
- Hoe heb je deze ongelooflijk mooi foto gemaakt? (Welke digitaal fototoestel heb je?)
- Je slaapplaatsen, was dat allemaal op voorhand geregeld of moest je telkens zelf iets zoeken?
- Hoe lang ben je weg geweest en hoeveel kostte het allemaal ongeveer?
Da's al een begin ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ok :)
- Waar ben je overal geweest?
- Waar was het het mooiste?
- Nooit problemen gehad/in gevaar geweest?
- Hoe was het eten er?
- Ben je helemaal in je eentje op reis geweest?
- Wat heb je moeten doen om die jaguar op je schoot te krijgen?
- Hoe heb je deze ongelooflijk mooi foto gemaakt? (Welke digitaal fototoestel heb je?)
- Je slaapplaatsen, was dat allemaal op voorhand geregeld of moest je telkens zelf iets zoeken?
- Hoe lang ben je weg geweest en hoeveel kostte het allemaal ongeveer?
Da's al een begin ;) |
vertel zeker ook nie alleen de positieve dingen, der zullen ook wel een paar spannende, gevaarlijk of minder goeie kantjes aanzitten zoals altijd, |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|