return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Reizen

softwave
quote:
Originally posted by CygnusX in response to my introduction:rolleyes:
Tom Cruise-fan?

fan is een groot woord :) ik vind't gewoon een van de betere acteurs

quote:

Wow, zoiets wil ik dus ook eens meemaken se, denk dat ik ook ga reizen als ik (ooit) afgestudeerd ben. Goesting om wat meer te vertellen over die reis/reizen?

tuurlijk :) Ik zou niet weten waar te beginnen, dus vraag maar raak...:p Om je het water alvast in je mond te doen krijgen heb ik een paar van de 800 foto's hier online gezet
Miss Z
OMG schone fotos :D

das dus ook iets wa ik later wil gaan doen... REIZEN... de ganse wereld rond... (achter armin aan ;) of achter fus aan als hij een mega-techno dj is :p) mahja eerst afstuderen en werken zeker, das op lange termijn bekeken en op korte termijn: examens :whip:
Buoyant
quote:
Originally posted by softwave

tuurlijk :) Ik zou niet weten waar te beginnen, dus vraag maar raak...:p Om je het water alvast in je mond te doen krijgen heb ik een paar van de 800 foto's hier online gezet

geile fotokes jaaah,

heb weer een nieuw achtergrondje :)
CygnusX
quote:
Originally posted by softwave
... vraag maar raak ...

Ok :)
- Waar ben je overal geweest?
- Waar was het het mooiste?
- Nooit problemen gehad/in gevaar geweest?
- Hoe was het eten er?
- Ben je helemaal in je eentje op reis geweest?
- Wat heb je moeten doen om die jaguar op je schoot te krijgen?
- Hoe heb je deze ongelooflijk mooi foto gemaakt? (Welke digitaal fototoestel heb je?)
- Je slaapplaatsen, was dat allemaal op voorhand geregeld of moest je telkens zelf iets zoeken?
- Hoe lang ben je weg geweest en hoeveel kostte het allemaal ongeveer?

Da's al een begin ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by CygnusX
Ok :)
- Waar ben je overal geweest?
- Waar was het het mooiste?
- Nooit problemen gehad/in gevaar geweest?
- Hoe was het eten er?
- Ben je helemaal in je eentje op reis geweest?
- Wat heb je moeten doen om die jaguar op je schoot te krijgen?
- Hoe heb je deze ongelooflijk mooi foto gemaakt? (Welke digitaal fototoestel heb je?)
- Je slaapplaatsen, was dat allemaal op voorhand geregeld of moest je telkens zelf iets zoeken?
- Hoe lang ben je weg geweest en hoeveel kostte het allemaal ongeveer?

Da's al een begin ;)

vertel zeker ook nie alleen de positieve dingen, der zullen ook wel een paar spannende, gevaarlijk of minder goeie kantjes aanzitten zoals altijd,

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium