return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!

mindshooter

Har på min praktik varit delaktig i denna fest och influerat trancekvällen en del...b.la så fixa ja in Rob angel som jag vet att många här tycker om, o jag hoppas att ni kommer o visar ert stöd till Stockholms kanske framtida Trance scen.

Kan va kul för er som inte är 18 oxå.
Det är en mainstreamfest men Robban är grym på att läsa golvet så är vi många inbitna jävlar där så kan det bli sjukt drag ;)

Festen hålls i gallerian den 29:e december, kvällen efter är det hip-hop.

Biljetterna kostar 80:- och kan köpas på Pitch eller Saturn return :)

Tanken är att se vad Stockholms ungdomar tycker om trance. Blir det en fullspäckad kväll så blir det fler och större events i Trancemusikens anda. Så se till o visa er nu :)

Kolla hemsidan för mer info
www.delimit.se

Cool :disbelief
knomaden
Rob Angel först Växjö sen Stockholm!

Bra initativ, Mindshooter och alla bakom detta koncept!

Och jajamen, vi har kört mycket trance, två hip hop events och ett hårdrock live, men kör mest trance om man tittar historiskt. Bra att köra fler än en genre, tror jag.

Jag kan inte närvara fysiskt tyvärr, men ställer upp bakom "call4guests" till Delimit! Ser ut att bli en brottarbra kväll! Och vill i denna anda önska lycka till!

Peace,
Anders
dj_hysterix
skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan gå dit och visa fjortisarna vad trance egentligen är :tongue2
mindshooter
quote:
Originally posted by dj_hysterix
skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan gå dit och visa fjortisarna vad trance egentligen är :tongue2

Thats the ing spirit!

Hoppas fler tänker så, när rob får se hur vi släpper lös till dom riktiga klassikerna så kommer han droppa fler, vi måste vara majoritet ;)
JayBee
kan ju vara ett bra tillfälle att dra ut med ens poolare som inte lyssnar så mycket på trance. då kan man festa och vara med poolarna samtidigt ? :)

vi får se om jag dyker upp eller inte.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden