|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
mutta eipä tuo Huonosti Käyttäytyvät Miehetkään ole huono vaihtoehto. |
yksi parhaimmista sarjoista mitä olen nähnyt! ehdottomasti brittihuumorin kärkeä, muutaman muun hyvä ohella, joita ei nyt jaksa muistaa! :D |
|
|
| XeQtOr |
Suomi on useimmiten tosi kallis maa DVDiden suhteen, jollet satu tekemään löytöjä Anttilan alelaareista tai muista vastaavista paikoista.. se on ihan fakta. Missään muissa kotimaisissa kaupoissa ei tosin oo tullu vastaan noita Men Behaving Badly -DVDitä, harmi kyllä. Ja tietääkseni missään sarjan DVD-julkasuissa ei o suomenkielistä tekstitystä joten yritä selvitä ilman.
. |
Ootkos käynny freessä kattomassa.. Sieltä saa esim. kaikki Kubrickin leffat 10ekiä kappale ja muita hyviä vähän vanhempia leffoja halvalla.. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Ootkos käynny freessä kattomassa.. Sieltä saa esim. kaikki Kubrickin leffat 10ekiä kappale ja muita hyviä vähän vanhempia leffoja halvalla.. |
Jaa mää vai? Onhan sitä tullu Freen laarit selattua mutta ei mulla oo tarvetta hankkia oikeastaan mitään vanhempia leffoja kun mulla on jo niin paljon niitä vanhoja hyviä leffoja etten osaa edes laskea niin pitkälle.. ne mitä ei o, niitä en kai haluakaan.
Olen niin tarkka minkä version leffasta haluan, useimmista kun on DVD:llä useampia ja tietenkin haluan sen parhaan, enkä aina välttämättä sitä usein saksittua ale-versiota, jollei se ole juuri se paras. Siksi teen aina tutkimuksia ennen kuin päädyn ostamaan jonkun tietyn leffan.:p |
|
|
| Eis |
| Oon tehny semmosen päätöksen, etten osta mitään leffoja, enkä kerää dvdeitä, säästyypähän nekin rahat muuhun kulutukseen :). Niin ja parhaat leffat on oikeesti ilmasia. |
|
|
| MekkaFIN |
Itelleni tulevia TV-sarjojen DVD-hankintoja ovat varmaan Miami Vice (jahka saavat kaikki osat julkaistua ensi vuoden puolella) |
Onko tämä totta? :P Entä, onko suomiteksteistä tietoa? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|