|
|
| BetaFactory |
| Mitä tekee Helsingistä niin pirulliseksi paikaksi liikennepuolella on lähinnä se, että katujärjestelmä on aivan päin p:tä, ainakin jos minulta kysyy. Katuja menee lähinnä ihan miten vain sattuu, enkä ole vastaavanlaista rumbaa tavannut, vaikkapa olen liikkunut Pariisissa, Berliinissä, Prahassa jne jne. Tukholma on vähän samanlaista tyyliä... |
|
|
| XeQtOr |
| Ei ne mun mielestä mitenkää erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ikäni Helsingissä asunu... |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Ei ne mun mielestä mitenkää erityisen erikoisesti mee.. Voi tietenkin olla et oon tottunu siihen ku oon koko ikäni Helsingissä asunu... |
No on ne kyllä melko erikoista sokkeloa varsinkin ihan siinä keskustassa... pikkukatuja ristiin rastiin, yksisuuntaisia teitä jne...
Jos et tiedä tasan tarkkaan mihin olet menossa päädyt hyvin suurella todennäköisyydellä jonnekin ihan muualle. Siksi yleensä jätänkin auton kotiin kun lähden kohti keskustaa... |
|
|
| Puuhis |
Kyllä stadissa osaa ajaa ja taskuparkkeerata suht helposti. Ei se mikään vaikea kaupunki ole ajaa ainakaan omasta mielestä.
| quote: | Originally posted by Nuutti
Pitäis kehittää sellanen cityauto, jossa renkaat sais käännettyä 90 astetta. Sitten vaan ajais parkkiruutuun sivusuunnassa. Toinen vaihtoehto on Smart, jonka voi ajaa ruutuun nokka edellä, mutta ei sellaista kehtaa käyttää. |
Ootkos ikinä ajanu smartilla? Hauska ja kätevä auto vaikka näyttääkin hieman erilaiselta. |
|
|
| BetaFactory |
| Tuo Smart ei lainkaan tulisi mieleen täällä missä minä asun. Minä en uskaltaisi ajaa sillä kesämökille maantiellä yli sata kilometriä per matka joka ikinen viikko - turvallisuus on oltava aika huono verrattuna "oikeaan" autoon. Ja maantieajettavuus tai -fiilis...;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|