|
|
| robin |
ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar.
stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken?
robin
als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar.
stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken?
robin
als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken :p |
Je ken mij huren om hem te filmen, ik kost alleen duur :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je ken mij huren om hem te filmen, ik kost alleen duur :p |
je kost veel of je bent duur
allochtoon!! |
|
|
| ahp2002 |
| een beetje romantische dingetje met stelletje ofzo. rustig gemonteerd, veel sfeerbeelden van natuur |
|
|
| Chicane |
Aangezien alle trance riedeltjes over vliegen, water, dromen, liefde en al dat gemeuk gaan zal een trance videoclip al snel daar over gaan. Harde trance gaat altijd gepaard met auto's, motoren en geld smijten dus is allemaal cliché. Aangezien trance de enige muziekstroom is dat gepaard wordt met videoclips. Ken Ishii heeft wel eens een clip gemaakt geloof ik, maar verder zie je geen Techno of andere moeilijk-te-begrijpen-voor-een-leek-muziek.
Een goede videoclip moet net zo vaag zijn als dat het nummer is, het nummer gaat meestal nergens over dan moet de clip ook nergens over gaan. Voorbeelden: BT - Mercury & Solace, Sander Kleinenberg - My Lexion, Paul van Dyk - Forbidden Fruit, Rank1 - Such Is Life, Tiesto - Urban Train. Dat zijn stuk voor stuk prachtige clips gemaakt op prachtige muziek.
Clips zoals Rank 1 - Airwave, Oceanlab - Clear Blue Water, Motorcycle - As The Rush Comes, Spacelovers - Spacelovers gaan nergens over, zit totaal geen element van inspiratie of fantasie in.
Live videoclips zijn echt helemaal te suckend voor woorden, een goedkope oplossing om een hit op de TV te smijten zodat het nog grotere hit wordt, clips als Tiesto - Traffic, Cor Fijneman - Venus, Johan Gielen - Twisted etc.
Just my point of view.. clips moeten wat te vertellen hebben en creatief zijn. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|