|
|
| Djeebie |
Ik zal wel één van de weinigen, zo niet de enige, zijn die dit nummer zelfs na ruim een jaar nog steeds goed vind :p De Sweeping Strings Mix dan. Gehyped of niet, en in de top40 of niet, ik blijf het een vet nummer vinden.
Het origineel is trouwens ook erg goed en dan bedoel ik niet de Sweeping Strings Mix. Die remix van Armin is mwoah, maar die van Markus Schulz en Above & Beyond vind ik wel weer goed. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Tja hoorde in een interview met G&D dat dit nummer binnen know time geproduceerd is! Toch knap wat ze er dan mee bereikt hebben! RESPECT! |
Volgens mij is het origineel in een paar uurtjes gedaan, niet de sweeping strings mix. Als je het mij vraagt is dat aan de original mix ook wel te horen, maar dat is mijn mening :)
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil niet zieken of flamen ofzo maar dit is echt het slechtste trancenummer wat ik gehoord heb.
Zit totaal geen opbouw in, alleen dat stemmetje is wat grappig maar ook loop-werk.
Zit totaal geen power in..hele duffe, saaie, softe productie.
Clip vind ik ook wat goedkoop, zit totaal geen verhaal in. |
Dat de sweeping strings mix geen opbouw zou hebben is gelul, moet je ook maar niet de radio edit gaan luisteren, in 3 minuten nummertjes zit idd geen opbouw nee. En geen power? Onder een melodietje van sweeping strings ga je geen beukende bass gooien, dat begrijp je toch hopelijk ook wel :? Stemmetje loopwerk? Ik neem aan dat je doelt op een zinnetje steeds herhaalt wordt, maar dat is geen loopje, als je luistert hoor je dat het steeds anders gezongen wordt.
Ja en saai en soft, dat kan je idd vinden, ik vind het een van de weinige trance producties van de laatste tijd, nou ja een tijdje terug alweer dan, waar nog wat gevoel in zit, hoe vaag dat ook klinkt :happy2: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik zal wel één van de weinigen, zo niet de enige, zijn die dit nummer zelfs na ruim een jaar nog steeds goed vind :p De Sweeping Strings Mix dan. Gehyped of niet, en in de top40 of niet, ik blijf het een vet nummer vinden.
|
Tuurlijk blijft het altijd een vet nummer! Het kan er bij niet in als iemand het nummer ineens slecht vindt als het in de top 40 terecht komt. En ik heb die radio edit/video edit nou ook een paar keer langs horen komen maar ik vind hem echt niet slecht. Precies zoals een radio edit hoort te zijn, kort maar krachtig. |
|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by moogwai
En ik heb die radio edit/video edit nou ook een paar keer langs horen komen maar ik vind hem echt niet slecht. |
als ik in de auto zit ben ik allang blij als ik die eerste paar harde synthesizer slagen hoor van ATRC ipv 50cent en ze vrienden:D
want ik moet toegeven ook in de auto klinkt ie echt onwijsss lekker! en de radio dj's zijn der ook erg enthousiast over en tis altijd leuk om te horen dat verschillende soorten mensen een plaat te gek vinden:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|