return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
As The Rush Comes --VideoClip--

Ries'79
Wat ik jammer vind is dat dit nummer nou door alles en iedereen wordt afgezeken en naar mijn mening niet terecht!

Oke het origineel is beter dan de clip en de radio edit. Ben het er ook mee eens dat dit nummer NIET in de top 500 dance plaaten moet staan! Maar om hier armada de schuld te geven, de producers? niet terecht!

'zit totaal geen opbouw in
zit totaal geen power in, duffe saaie, softe productie
clip is wat goedkoop, totaal geen verhaal in'

Tja hoorde in een interview met G&D dat dit nummer binnen know time geproduceerd is! Toch knap wat ze er dan mee bereikt hebben! RESPECT!

misschien meer dan 70% van de forum lezers die waren lyrisch van dit nummer, nu het opgepakt wordt door de "normale radio stations" is het op eens niets meer! Mijn mening dit nummer is door vele van ons te vaak gedraait waardoor de verveling toe slaat!

Ik weet trouwens niet of het aan mij ligt maar ik heb nog nooit een goede clip met een verhaal lijn gezien! I HATE MUSIC TELEVISION! Muziek is iets om naar te luisteren en niet naar te kijken!
New Wave
quote:
Originally posted by raoel

En Tim, ik denk dat ATRC voor jou niet eentonig genoeg is :D

mwhehe, ik vind het nummertje zo ontzettend plat, dit is geen pannekoekenhouse maar pannekoekentrance.
gewoon te slecht voor woorden dit :p
Asperge
quote:
Originally posted by raoel

En waarom vinden jullie TRANCEaddicts hier allemaal de G&D mix beter dan Armin's mix. Die mix van Armin is veel tranciër (bestaat dat? :)) en heeft aan het eind (na ruim 7 minuten) een heerlijke climax na die "zucht".

Die mag dan wel trancier zijn, ik vind die remix een beetje platjes. Totaal geen diepte in, beetje oppervlakkige trance. Alleen de vocalen maken het bijzonder.

Daarentegen vind ik de Sweeping strings mix nogsteeds een geweldige plaat(al is ie teveel gedraaid & gehypt). Lekker relaxt plaatje met van die die prachtige vocalen die veel beter uitkomen dan in armins mix.

Zoiezo vind ik de iets meer richting prog gaande trance de laatste tijd beter dan die huis-tuin en keuken uplifting plaatjes waar er de laatste tijd zoveel van uitkomen.
MaGiK54
*schop*

Even interne mededeling:

ATRC staat op nr. 14 in de top40 en op nr. 17 in de top50. Tevens issie de alarmschijf, dus heel veel airplay voor ATRC. In Engeland staatie op nr. 16 en heeftie op 11 gestaan.

Dit succes is Gabriel & Dresden gegund of wij de radio-edit nou goed of slecht vinden :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Asperge
Zoiezo vind ik de iets meer richting prog gaande trance de laatste tijd beter dan die huis-tuin en keuken uplifting plaatjes waar er de laatste tijd zoveel van uitkomen.

Ja! dat heb ik de laatste tijd ook! :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland