|
|
| SteveTranz4ever |
Ville bara säga tack å hej... nu ska de sovas men först en stor applåd till Endre & Envio som nog var dom bästa på hela kvällen... Kai Tracid var riktigt bra han med :)
Nu ska jag äta lite mackor hemma hos Glorie
Bilder kommer snart på LiquidSunset.org |
|
|
| Vizay |
jag e iaf helt slut i knäna, dansat som en tok hela kvällen :)
endre & envio va grymma, klockrent set me hur sköna låtar som helst :D
orkar inte dra nån längre utläggning nu men höjdpunkterna va lätt då E&E körde Nocturnal creatures och då kai droppade africa, har nog aldrig dansat så hårt som när han lirade den :D
nae ska sortera lite bilder nu, dom kommer online imorrn nån gång :) |
|
|
| dbl |
låter ju som ni hade det ball iallafall.. hade inte direkt räknat med något annat....
själv hade jag den sämsta utgången någonsin... slutade på sjukhuset med en knivskuren kompis.... han hade en jävla tur..
han blev skuren i örat o ner över kinden.. typ precis längst ner... lite längre ner o halspulsådern hade varit... bye bye typ.
trodde först han hade blivit skuren i halsen för va fan blod överallt.
storyn bakom det hela orkar jag inte dra.. men kan säga att han va inte värd det för 5 öre... han hade inte gjort nånting
kan knappt vänta på att få se bilderna :) |
|
|
| AC. |
Efter en i mellan åt skrämmande hal väg ner från Sthlm kom vi fram till Linköping strax efter 21:00.
Envio och Endre ägde kvällen! Fet öppning med Hans Zimmer and Lisa Gerrard - Sorrow (Lite gladiator sång som även finns med i Cass And Slide - Glad I Ate Her och Paris And Sharp - Aphrodite) Sorrow ebbade ut i de ekande trummorna från klassikern Alibi - Eternity. FETT! Fick även höra någon av Endres och Envios egna productioner. Inte minst hörde vi någon skum men bra remix på Lethal Industry. förglömmas skall inte när det fettades på med den tokiga klassikern Push - Universal Nation. Avslutades gjordes det segt med någon tråkig remix på Tiesto - Traffic.
Kai tracid tok övber spelarna och började minst lika segt som det just avslutats men kom igång riktigt bra efter ett tag. en höjdpunk var defenitivt Kai tracid - Trance and Acid (Derb remix)
Kan i efterhand ångra att jag inte var med på psygolvet och technogolvet. Dessutom var ljudet tyvärr skitdåligt på mainstage vilket verkligen kunde höras i den annars så mäktiga låten Madonna - die Another day (Tiesto remix) som inte riktigt hade den dära härliga kännslan som man fick på fokused fest i nacka tidigare i år... (Vi var förövrigt lite förvånade över att höra denna låt, den är oss veteligen inte släppt...) |
|
|
| Mario_GX |
| Tjena folket, vi var 5 pers som körde från helsingborg, jag den ända som hade körkort, dvs 360 mil dit och 360 tillbaka :) ingen jävla höjdare men kan lätt säga att det va värt de :) dansade som ett djur när E&E spelade men stampande dock bara till 2:00 för att vila upp benen till hemresan... håller också med att ljudet va skitkasst på mainfloor, men vad kan man göra, :) har precis vaknat nu men känner att ja behöver sova mer...gonatt alla TA's |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|