return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Eftersnack : Kai Tracid

Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
vart höll du hus efter det då? :D jag höll utkik efter dig heeeela kvällen, när jag inte jobbade, men jag såg inte röken av dig :/

Va? Var stod du och jobbade? Jag höll mig mest omkring maingolvet med lite jämna besök i vippen (Och då och då kikade jag in på de andra golven). Jag lyckades springa in i de andra ett par gånger men du var minsann frånvarande. Typiskt..
Endre

det var skoj, men kommer nog inte droppa fler sets innan min release/releases ;)
Pjox
Jag hade mycket kul.. Fortfarande seg i kroppen. Kan vara för att jag börjar bli sjuk oxå vet ej :P

Kvällen började mycket segt när nasty (??)körde.
Va inte ricktigt nått som E&E körde som föll mig i smaken så blev inte så mycket dansande då men allt mer när Tracid spela :D
Och nu har jag även förstått varför vissa håller sig borta från fester som det är 16+ på... :(
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Va? Var stod du och jobbade?

i entrén och garderoben på slutet... suckkkkkkkkkkkk. =/
fan, det e ju inte ofta man lyckas gå på samma fest, för jag är aldrig i skånekrokarna och festar.. om jag är på viften är det till sthlm jag far. well well...
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
i entrén och garderoben på slutet... suckkkkkkkkkkkk. =/
fan, det e ju inte ofta man lyckas gå på samma fest, för jag är aldrig i skånekrokarna och festar.. om jag är på viften är det till sthlm jag far. well well...

Dags för mig att fixa en spelning i Stockholm då ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden