|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
Tjena folket, vi var 5 pers som körde från helsingborg, jag den ända som hade körkort, dvs 360 mil dit och 360 tillbaka :) ingen jävla höjdare men kan lätt säga att det va värt de :) dansade som ett djur när E&E spelade men stampande dock bara till 2:00 för att vila upp benen till hemresan... håller också med att ljudet va skitkasst på mainfloor, men vad kan man göra, :) har precis vaknat nu men känner att ja behöver sova mer...gonatt alla TA's |
körde ni till frankrike eller hur? :D 360 mil :eyes: |
|
|
| Glorie |
peter, kan du va GOD och INTE lägga upp nån bild på mig, tack... (aaa du lovade ju så det e bra) :) jag ska inte heller lägga upp bilder på personer, för jag vet att det kanske inte är så kul att bli exponerad (utan att att man givit sitt godkännande) :) även om jag har ett gäng rätt schysta bilder på TA'sen :) (det här gäller dock inte bilder på KAI TRACID :) hehehehe
KUUUUUUUUUUUUUUUL som fan att träffa IRISH :D Endre, Envio, Pjox, Vizay, Mindshooter, AC, Doter, Steve.... hmmm vem mer från TA? ne det var väl dom :)
TYVÄRR missade jag E&E :( :( :( Jobbade mellan 23-01.30! Plus att jag stod i garderoben sista 20 minuterna av Tracid också......
men men, inget att göra åt nu :/
:crazy: |
|
|
| Glorie |
ang. ta-träffen så blev det ju inte av som vissa av er kanske märkte. tio i tio, ställde jag mig i en lååååång kö... stod där i två minuter innan de upptäckte mig, så jag fick gå in bakvägen.. blev visad till vippen å då stötte jag på endre, envio och mindshooter.. och folk hade ju inte hunnit kommit in i lokalen så det vart inge vidare träff.. gick upp nåra minuter för sent, till mötesplatsen, men det var som sagt inte många inne i lokalen då...
jaja... synd att man missa funfrock och mario.. och unis.. för ni skulle väl dit? skulle ni inte?
nästa gång :) (hehe, börjar bli klassiskt det här) :p |
|
|
| Funfrock |
Jag kom inte inte förrän kanske 22:15 fastnade på en pub lite för länge. Väl där inne dök vi direkt in på Mandaringolvet och Teges pumpade set, ojoj vilket ös det var när han spelade prodigy-voodoo people remixen. Kai Tracid var grym också hade fruktansvärt ont i knäna efteråt av alla hoppande.
Men varför spelade inte Kai Tracid i det stora rummet? |
|
|
| Unis |
Vilken jäkla grym fest! Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Helt otroligt! Bästa stunden på kvällen va nog när Tracid körde Trance and Acid, vilken stämning det blev! Och mindshooter va grym när han körde sitt race under Alibi - Eternity.
Jg hann tyvärr inte in till 22, skulle ju käka å så innan. Men nästa gång :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|