return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 
MondayBar Spring Cruise 2004

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by MiB
gissa om jag jagat.. men det kan nog lösa sig ändå .. ska upp o träffa en polare från sthlm imorrn som ska köra några till båten.. o dom kan ha en.. om inte hmm.. ja då har man åkt en bit alla fall =)

hahaha säkert kolla på videon 10 ggr.. ser så äckligt ut med ren sprit men skam den som ger sig o sen tok rajajajajajajajaj efter varje drink hahahahahah klockren...
Det finns enstaka att få... det vet jag men då kan man få bo med lite okända människor, det har ju vart en del både här och på TC som haft platser över...

Spriten var inte så farlig, visserligen var den 50% men den smakar 50% mint också :D Har mer material men det skulle jag inte våga lägga ut, för fylle pinsamt men fan va ni skulle garvat, vi kan göra så här... hänger du med på kryssen så lovar jag att visa dom bitarna på Sculs lap-top för dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag går och kölhalar mig själv :thepirate

(OT: Min morfar blev kölhalad har det sagts om jag inte minns fel)

[edit] Kolla här MiB http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=56467
MiB
har mailat!! men snackar med polarn i telen från sthlm o han säger han e 99% säker på att han har.. men det har man ju iof hört förrut..

haha mysigt o bli kölhalad.. kan bli kallt.. ;)
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
hänger du med på kryssen så lovar jag att visa dom bitarna på Sculs lap-top för dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag går och kölhalar mig själv :thepirate

(OT: Min morfar blev kölhalad har det sagts om jag inte minns fel)

är det ett löfte för alla på SWETA eller? :)
mjz
Okej, jag är dödligt sjuk, och kommer otroligt nog inte kunna åka... har skrivit över min hytt på scul, så det finns en plats ledig i hytten...

skicka ett pm om ni är intresserade...
Proximus
mjz: fett tråkigt att höra =((((( jag har gått ut med mössa och handskar och skyddad mig som fan för att inga tråkigheter som det ska ske

till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungefär då stora golvet stängs) glider ner till där jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda på en b2b med massa skön trance. eftersom vi båda två mainly spelar progg har vi inte kunnat köra det på fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi fått vår gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt jävla mäktigt. =)))

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden