|
|
| superleo44 |
| quote: | Originally posted by superleo44

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.
Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!
Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.
THE LINK: www.vecka44.com
www.vecka44.com |
Vi beklagar verkligen det stora avbrottet på vår sändning. Det som vi trodde var serverfel pga av ny brandvägg visade sig vara linan. Dumma operatör som inte informerade oss.
Sändningen är för en andra gång online så passa på och njut.
www.vecka44.com |
|
|
| MiB |
HAHAHHAHAHAHAHA nu snackar vi ös =)
aj min mage.. *asg* |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
HAHAHHAHAHAHAHA nu snackar vi ös =)
aj min mage.. *asg* | Ja fan :D Å du ska väl med denna gången å visa vart skåpet ska stå... vi gamgubbs rockar ju än :thepirate
Fick du tag i nån plats, tycker annars du ska jaga efter en !!! |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan :D Å du ska väl med denna gången å visa vart skåpet ska stå... vi gamgubbs rockar ju än :thepirate
Fick du tag i nån plats, tycker annars du ska jaga efter en !!! |
gissa om jag jagat.. men det kan nog lösa sig ändå .. ska upp o träffa en polare från sthlm imorrn som ska köra några till båten.. o dom kan ha en.. om inte hmm.. ja då har man åkt en bit alla fall =)
hahaha säkert kolla på videon 10 ggr.. ser så äckligt ut med ren sprit men skam den som ger sig o sen tok rajajajajajajajaj efter varje drink hahahahahah klockren... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|