return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 
MondayBar Spring Cruise 2004

staz
Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by staz
Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

Det har du rätt i.

quote:

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) :)

I detta fall vet jag inte vilket som vore bäst. Ringer du in och uppger ett personnummer så kan det bli tjaffs redan i luren om att denne är för ung. Ring och uppge samma personnummer, fast ett förelseår tidigare. Då kan du sedan hävda att du uppgav ditt personnummer men att flickan i telefonen som tog emot bokningen måste ha skrivit fel, och att hon heller aldrig riktigt informerat dig om att det är strikt 20-årsgräns på kryssningen.

Gör du så tror jag dina chanser är störst, men det kanske finns bättre sätt.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz

Om du vill chansa på att ljuga och säga att du har glömt ditt legg om du sagt du är tjugo är helt upp till dig... Dom behöver förtfarande leg för att veta att det verkligen är dina biljetter och att du inte bara hittat dom på marken medans nån annan stackare inte kan följa med.

Har du ingen som ska med dig som är 20 eller över, isf kan du ringa in och lägga över hyttbokningen på den personen så är hela problemet löst lätt :)
staz
jodå har en 20+ med, han hämtar ut biljetterna så det är lungt.. men av de övriga 3 som ska vara i hytten så angav jag mig själv som 1 vecka under 20 i förhållande till kryssdatumet.. Vore ju trist om dom kollar igenom listan på folk å ser att oj här har vi en som inte är 20, den släpper vi inte in.. det gör dom säkert inte men ändå.. kanske lika bra att jag ringer in och "byter ut" mig själv (på pappret) mot någon påhittad person som är äldre.
reveal
När ska man senast betala ifall man bokade när man blev uppringd???

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden