|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by staz
&, om dom ber en om ID.. då är frågan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'. |
Jag skulle bli förvånad om de kollar leg innan man kliver på. Det har juh inte varit något problem innan ?
Annars skulle jag göra som du, säga att jag glömt och hoppas på det bästa.:) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by lonne
Jag skulle bli förvånad om de kollar leg innan man kliver på. Det har juh inte varit något problem innan ?
Annars skulle jag göra som du, säga att jag glömt och hoppas på det bästa.:) |
Yupp - vi får ju hoppas för er skull att de inte kollar. Det kan ju vara så som någon tidigare sa att ryktet om att många minderåriga har rest med tidigare spridit sig, och att de nu är hårdare vid kontrollen. |
|
|
| MojjMojj |
Jo en massa minderåriga, men att sälja sprit till 18 åringar är inget brott så de ser nog inte så hårt på om ngra 18 kommer med,,, dock fick jag reda på igår att en polare till mig också ska åk och han e 16 bast... då ligger de pissigt till om han blir tagen av ngn annan än som jobbar på Silja. Då blir det problem med att få tillstånd :(
Skulle aldrig försöka om jag inte var myndig.. förstör ju bara om man åker fast :whip:
/Mvh "Mojj's i brallan" :D :cool: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
/Mvh "Mojj's i brallan" <== © by JayBee |
haha :)
jo det är synd att alla snackar så mycket om det här med åldern för desto mer snack desto mer chans att det cirkulerar runt till fel folk. men jag har snackat ganska mycket om det själv :) det är svårt att låta bli för man vill försäkra sig själv om att det ska funka.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tänkt på att dom vill se ID på den som hämtar ut hyttnycklarna/biljetterna för bordning. Detta för att dom vill försäkra sig om att personen är densamma som hämtar ut biljetterna + så kanske det är en ålderscheck också. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|