|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
Självklart har jag ett födelsedatum men det är inte detsamma. Man behöver fyra siffrar till tror jag. Personnummersystemet är nåt typiskt Svenskt (kanske också använd i andra Nordiska länder), men i Holland har vi inte det. |
Man behöver inte uppge de fyra sista, bara födelsedatumet... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Proximus
Jaybee: är du från sigtuna?
|
hehe njaa.. beror på hur man ser på det hela. men jag bor i sigtuna(komun) till och från :)
du bor där antar jag? |
|
|
| staz |
| quote: | | Fan, jag är ju hundrädd, kommer bli fett nojjig när hundarna ska nosa på mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar på Dj:s, för annars kommer ni se mig stå där och kallsvettas och ha ett allmänt livrädd blick. |
ajajaj.. det är de som ser rädda ut de plockar in på nakenstripp i ett skabbigt rum med trasiga hängande blinkande lysrör och droppande vatten samt kackerlackor på väggarna..Om de inte hittar nåt på dig så slår de ner dig i desperation över sin misslyckade insats. :(
Nej men ta med en saftig salami bara så ger du den till hunden och säger "Goddag konstapeln! Såja.. fin vovve"
ärligt, det e lungt. om du inte har något illegalt på dig som hundarna är tränade att sniffa (cannabis,amfetamin,kokain,heroin) <-- det är såna hundar den svenska tullen har tydligen..
kan bara tycka synd i förväg om dem som missar kryssen pga att de har lite weed på sig.. fascistland. och weed luktar för en hund som rutten hundskit i en ren matsal luktar för människor.. så tydligt alltså.
FRÅGA: gör jag rätt i att "rätta till" det personnr som blev 1 vecka under 20? |
|
|
| Gate 42 |
Ahh, bokade en B-hytt idag (känns lite lyxigt :haha: ). Ville mest inte bo längst ner i båten bara...
Nu ska man bara pallra sig iväg och hämta ut biljetterna också...
Fan, man börjar ju redan få lite resfeber :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever Nu är det så här... Jag vill ha in samtliga bokningsnummer VIA MAIL, ICQ, MSN ELLER TELEFON, från dom SWETAs som ansvarar för en eller flera hytter !!!
Jag skall ringa om en ca.vecka och ange alla dessa att dessa hytter vill bo bredvid/mittemot varandra. Även ni som har A-hytter går bra... enda skillnaden mellan A-hytt och B-hytt är att A-hytt har fönster.
Däck 6 är det högsta man kan komma och där har jag redan bett att min hytt skall vara. Det är inte säkert till 100& att detta går men iaf. till 99%.
SKRIV INTE UT BOKNINSNUMMREN HÄR !!!! Då riskerar ni att någon annan avbokar eller ställer till det för er |
Nån mer som ska med på listan innan jag ringer ???
Dom som har lämnat sitt bokningsnummer nu är:
JayBee
mjz
DJ_Laszlo
Aendy
& Jag
Totalt 7 hytter tror jag :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|