|
|
| SnAQ |
| Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det.... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SnAQ
Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det.... |
Well i värsta fall så kommer du då tvingas åka på världen fetaste fest... ;-)
Ärligt talat, jag kan slå vad om att du inte kommer bli besviken oavsett dj... trancegolvet på kryssningen slår det mesta :-)
Uj 04:15 och man sitter och pluggar kemi för 5 natten i rad... med thememusik till "back to the future" så känner man sig nästan som engalen forskare ;-) |
|
|
| SnAQ |
det har du nog rätt i... att det blir typ en tokigt skön fest...
fast ja vill se armin live.... |
|
|
| sipowitz |
det har du nog rätt i... att det blir typ en tokigt skön fest...
fast ja vill se armin live.... |
Jo iofs det kan jag förstå, han var kung på club gorgeous när jag såg honom där. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Anta att jag nu skulle få tag i biljetter, och jag åkte upp till sthlm ifrån göteborgs trakten, och fick reda på att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... Vågar knappt tänka på det.... |
HAH! Jag visste det! Så jävla dålig stil av Monday Bar - om detta nu stämmer. Å andra sidan rör det mig inte så mycket i ryggen med tanke på att Armin ligger långt ner på min lista bland favorit DJ's. (snälla slå mig inte :nervous: )
Personligen hade jag jag heller velat se Marco V eller någon annan techtrance nisse.
Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy så kommer nog ingen bli besviken. :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|