|
|
| Dark Apostle |
| Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
Chloroform |
Als hij de (vreemde) geuren die die in zijn kamer hangen aankan, dan is dit slechts een peulenschil, maar toch goed geprobeerd ;)
| quote: | Originally posted by Tiger777
whiskey :p |
We zullen serieus moeten dokken aan flessen whiskey dan, mijn broer drinkt namelijk redelijk veel ;)
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? :p |
Ik vrees dat ik in nauw contact zal moeten komen met mijn broerom hem te overmeesteren, dus NO WAY. Daarbij ik heb geen touw of plakband, laat staan een kast :p
Maar serieus nu, het moet toch mogelijk zijn om aan een zaal te geraken aan een relatief lage prijs, als je dan met 40 betas ofzo bent en iedereen betaald dan 5 euro ofzo (of 7, 8) dan kom je al aan 200-300 euro ofzo (voor zaal + eventueel drank, de djs en apparatuur zal wel gratis mogelijk zijn zeker), maar dan heb je wel de garantie dat je een hele avond/nacht/ochtend :D goeie muziek hebt natuurlijk, als iedereen dan nog eens een fles whiskey/jenever/Wodka/hasseltse koffie of 5-6 meebrengt (of nen bak duvel/witteke) dan wordt da een dik feestje!!! |
|
|
| Tiger777 |
Ge zou eens moeten weten hoeveel goesting ge mij daarmee geeft. Eigenlijk nog niet zo'n dwaas idee... voor 10000 frang hebt ge toch al een zaaltje... En dan een prive-feestje he :)
Wie gaat daar eens werk van maken? |
|
|
| pooley |
Vb van onze parochiezaal
250€
100euro voorschot
das alleen voor de zaal he
dan uw dj stuff / boxen + licht
dan uw vaten / bakken frisdrank
vodka voor men eigne :)
etc
Maar ik kan is achter reële prijzen vragen, wij hebben al 4 fuiven gedaan ( 500-750man ) en 4 nieuwjaarsfeestjes in een parochiezaal |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|