|
|
| Tiger777 |
| Inderdaad, en eerlek gezegd, lui als ik ben, boeit het me niet genoeg om het te gaan opzoeken :happy2: |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hallo, ik ben Ruben, maar tegenwoordig beter bekend als Bax geloof ik... Ik ben een bovenbuur en ik kom ff lekker jullie forum volspammen :)
Als het hier een beetje gezellig wordt zijn jullie voorlopig nog nie van me af denk ik :D
Owja, en ik ben 22, en woon in Delft, maar jullie Belgen zullen toch wel geen idee hebben waar dat ligt ;) |
ooh nee,gaan we direct ervoor zorgen da het hier heel wa minder gezellig wordt:toothless just kidding, blijf hier gerust zolang vertoeven ,zoals je zelf wil
Wel delft ,da is toch van die pottekes en borden,me blauwe tekeningen,ni?ben der al eens gepasseerd als we teruggekomen zijn van Denemarken,ligt da daar ni just onder friesland? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by cyberia
Wel delft ,da is toch van die pottekes en borden,me blauwe tekeningen,ni? |
KLOPT! :D
ben der al eens gepasseerd als we teruggekomen zijn van Denemarken,ligt da daar ni just onder friesland? |
Euhm... neej, ligt tussen Den Haag en Rotterdam ;) |
|
|
| Dark Apostle |
ben der al eens gepasseerd als we teruggekomen zijn van Denemarken,ligt da daar ni just onder friesland? |
Verwar je u ni me Thalft? Allé kan eender welke stad zijn eigenlijk LOLz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|