|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik ben misschien geen mooie vrouw, maar ik blijf een vrouw ;) Dank je tiger 777 voor even te laten weten.
Groetes
TatanaGirl |
Dāt moogt ge nooit zeggen. Ik trek mij altijd op aan de gedachte: er lopen nog veel lelijker apen rond dan ik... En dan denk en zeg ik: "Ik ben sexy". Na een tijd gelooft gij het zelf en de volgende stap is dat anderen het beginnen denken... allé, da hoop ik toch :tongue3 |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dāt moogt ge nooit zeggen. Ik trek mij altijd op aan de gedachte: er lopen nog veel lelijker apen rond dan ik... En dan denk en zeg ik: "Ik ben sexy". Na een tijd gelooft gij het zelf en de volgende stap is dat anderen het beginnen denken... allé, da hoop ik toch :tongue3 |
Merci voor de tip, ik zal het eens proberen.
;)
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Natuurlijk breng ik mijn kindjes in mijn stageklas wat bij van Trance, het is de bedoeling dat ik hen geweldige dingen bijbreng, lezen, schrijven, trance ;)
|
wel ik heb dat ook gedaan ,heb eens stepaerobic moeten geven tijdens mijn stage,dus ikke e schoon mixke van een paar goeie schijven op computerke gemixt met heel wa marco v schijfkes:crazy: maar... mijn stageschool was in molenbeek:whip: bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma geīnteresserd in J-lo toestanden:whip:,who cares ikke toch mijn schifke opgezet:tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
mijn stageschool was in molenbeek:whip: bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma geīnteresserd in J-lo toestanden:whip: |
*zucht*
| quote: | Originally posted by cyberia
who cares ikke toch mijn schifke opgezet:tongue2 |
gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddd:D |
|
|
| Tiger777 |
| En wat zegden ze daarna? want ik zou der ni mee kunne lache als ik lang naar J LO zou moeten luisteren... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|