return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
CS, UT, Quake, ... liefhebbers

eieregooie
Ik blijf erbij dat SOF2 beter is dan CS. Ziet er veeeel beter uit :D Sja, het oog wil ook wat ;)

Een vriend van me is trouwens uberleet goed in CS! Kampioen van de Benelux... hij wordt zelfs gesponsord :) Gelukkig kan ik met SOF2 z'n ass zo af en toe nog weleens kicken :D

Ow, en als je dacht dat Fus een nerd was...

:D
Mister_Michel
Mijn 'speciality'-game is altijd red alert 2 geweest (en vooral yuri). Ik speelde meestal met de Soviets. De meeste mensen kloegen dat na de yuri-update de sovs nutteloos en zwak waren geworden, wel ik bewees toch steeds het tegendeel. Toen ik 2 jeer geleden ofzo nog met de online competitions meedeed zat ik altijd wel ergens goe vanboven. Er waren zo van die perioden dat ik echt de een match na de andere won (zelfs ne keer 3 tegen 1 herinner ik mij :toothless ). Daarna was het renegade, vooral met de sniper games won ik ook vrij veel. Quake, CS alleen tegen pc gespeeld :( Alleen enkele keren UT op het net, da was wel lache geblaze, ma daar was ik nooit zo goe in als red alert en renegade. Maarja, strategy is meer men ding (age of empires, empire earth, tiberian sun, red alert, starcraft, warcraft, pharaoh, en nog zovelen.) Nu ist wel ewa minder (geen tijd :( ), alleen de gewone red alert 2 is nog geinstaleerd om af en toe is tegen de comps te spelen.
arj1o1
geef mij maar puzzle bobble :o
Gladius
jah red alert2 is super.
alles van die mannen eigenlijk. c&c en red alert 1 heb ik zooooveeel gespeeld. vooral den 1 is zalig, tegen elkaar zone veldslag van 3 uur ofzow...
samen met half-life vind ik red alert het beste spel ooit
Gladius
quote:
Originally posted by eieregooie
Ow, en als je dacht dat Fus een nerd was...

:D

bhahahah, die kerel derboven! LACHEN! :D :haha: :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium