|
CS, UT, Quake, ... liefhebbers
|
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH! :p |
Its a free country :) |
|
|
| Wildfir3 |
vandaag op zoek gegaan naar budgetversie van halflife, maar niks gevonden :/
enkel ne 4cd pack voor 30 euro |
|
|
| Gladius |
jah, dien demo van UT2004 is idd niet slecht. het gaat zo terug meer den toer op van den eerste UT, swel goed vind ik. Hoewel ik eigenlijk nog steeds snelheid mis in da spel (zoals q3).
Jah, over LAN's gesproken, kheb nog wel eens goesting in een klein lannetje eigenlijk. Op langen termijn komt der natuurlijk de BeTA-LAN eh =).
en apostle, ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit!
btw, nog iemand nen tip voor een goei nieuw spel ofzow? kheb goesting in iet nief! |
|
|
| Wildfir3 |
call of duty is wel leuk als ge da nog ni zou gespeeld hebben :)
wel direct op hard spelen of tis uitgespeeld op twee dagen :/ |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit |
Je kan dat idd zeer taktisch spelen, was het niet dat er soms veeeeeeeeeeeeeeeeeel lag is, disconnections,glitchers en cheaters.
Ik kijk ook uit naar SOCOM 2, alleen vrees ik er voor dat met de toevoeging van een RPG-launcher de cheaters het spel soms onspeelbaar gaan maken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|