|
CS, UT, Quake, ... liefhebbers
|
|
|
| pooley |
ja mij ook :)
newbie ! :)
en bomb ook maar da waren wannabees dan :)
outra ja, die freaky gast :)
bijna constant depri die jongen enzo
en acidreign, omg, patser, hormonenslikkende gataap. zo een irri kutgastje |
|
|
| Eagle` |
| had die pic al is gezien, maar wel lekker handig als je dringend moet :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
ja mij ook :)
newbie ! :)
en bomb ook maar da waren wannabees dan :)
outra ja, die freaky gast :)
bijna constant depri die jongen enzo
en acidreign, omg, patser, hormonenslikkende gataap. zo een irri kutgastje |
hahaha LOL =)
maar ge hebt gelijk. onze clan heeft eigenlijk nooit serieus niveau gehaald.
heh mja den outra ging nog, maar den acid was en is idd ne dikke spast.
en fus, der zijn wel meer cyraxen heb ik al ondervonden, dus kzal waarschijnlijk niet den uwe zijn ;)
-glad |
|
|
| Nyah |
Ik vroeg me af of iemand eens naar een lan wilt gaan... Ik denk wel dat johan en ik en nog wat vrienden zullen gaan. Als iemand van jullie eens goesting heeft om te lannen... :cool:
"Lanwars V is gepland op van 3 April 10u tot 4 April 18u. 2 dagen omdat dit een beetje een 'mini'-lan is tussendoor. Toch streven we naar 200 peopletjez die komen gamen, leechen, lawaai maken en zich keihard amuseren.
Omdat we maar 2 dagen voorzien zal de inkom maar 12 Euro bedragen. De datum wanneer de inschrijven open gaan wordt later bekend gemaakt. We zullen alle gamers die op de vorige lanwars aanwezig waren dan nog wel eventjes een spam berichtje sturen dat de inschrijvingen geopend zijn.
Natuurlijk gaat deze lan ook weer door in de ruime refter van het Technisch Instituut Sint Michiel te Bree. Het nieuwe zaalplan zorgt ervoor dat jullie op het einde van de lan geen kilometers hebben afgelegd om naar de wc of de bar/keuken te gaan.
We hebben een volledig vernieuwd netwerk aangekocht van LevelOne met (duh) gigabit backbone & 1 grotere backbone switch met voldoende poorten & backplane om de lan vlotjes te laten verlopen.
Ook hebben we deze keer onze eigen ADSL Office/I-Line router zodat we niet meer zonder internet vallen als die cisco van een niet genoemde ISP weer eens zou doorbranden."
Meer info enz vind je op de site: www.lanwars.be |
|
|
| Wildfir3 |
| hehe van games gesproken, hiernet effe de ut2004 beta demo getest... lekker spel, kdenk dak terug maar eens actief word ;p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|