|
|
| Gladius |
heb de afgelopen dagen wat op het 'amateur productions' rondgezwerfd en heb daar wederom aardige dinges tegen gekomen.
Ik kende Bren-F en Echano al, maar alleen nog maar hun liekes van TrancEaddictsUnite gehoord. zoals Echano - imagine (2003 remake)
Mart (Echano) heeft er paar dagen geleden weer een nieuwe op staan
link
en tis echt weeral de moeite zen, echt klasse gewoon! tor, gij vindt pianos in trance ni echtgoe eh, wel, ik hoop dat ge uw mening herziet na het beluisteren van deze.
Bren-F ben ik nu echt aan het ontdekken.
link
meeste van z'n tracks zijn beschikbaar daar. Ik dacht dat ik nooit een goeie remix van rank1-symsonic (neen dumonde rmx vind ik niet goed :( ), tot ik zijn remix ervan ontdekte!
al z'n platen zijn zalig uplifting, zoals de remix van icone-meriva en van Darren Tate vs Jono Grant - Let The Light Shine In.
er zit echt veel talent op TA. zijn der nog dinges die de moeite zijn? (naast onze fantastische tor & lightworks, en het aanstormend talent pumaz ;))
discuss plz!
-Glad |
|
|
| tor8024 |
Bren-F vind ik eigenlijk iets minder, eerlijk gezegd.
weinig inspiratie in zijn nummers..
MaRt (aka Echano) daarentegen is inderdaad schitterend!
hij heeft een unieke stijl en er steekt veel emotie in zijn nummers..
andere favorieten zijn MK-S en Endre (Jano Acta e.a.), die ondertussen aan een label zijn verbonden (ATCR en Anjunabeats respectievelijk).
daarnaast is er nog Luke Terry (Elude), Shepless (Emota), Mr.Mystery (Al Azar, OrgaNik), djcutoff (Santiago Niņo), JohnOC, en onze Icone/Lightworks natuurlijk.
en niet te vergeten Haak, die aan M.I.K.E.'s label verbonden is.
over twee maanden komt zijn eerste vinyl uit met Bass Shuttle en Pulling Strings. :eyespop:
er is inderdaad heel wat talent op TA.
mochten mijn studies niet zoveel tijd in beslag nemen stond ik ook op die lijst.. NOT! :stongue: |
|
|
| Buoyant |
ik kende alleen endre en elude nog maar
maar ik ben nu Echano en Bren-F zijn remixen aan het ontdekken |
|
|
| CygnusX |
| Ik ben momenteel supertrots op Endre, voor Kallocain :) |
|
|
| Gladius |
| is Endre niet meer wa prog? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|