return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
TA productions

Zehra
quote:
Originally posted by TOR
OOOOH LORD, ik heb dringend zuurstof nodig :eek: :eek: :eek:

Sunquest - Airborne

beter dan dit krijg je ze niet hoor.. vergeet Mike en L-Vee, dit is hoe het moet! :eyespop: :eyespop:

kalm blijven... we need you! :)

ivm track: sweet melody :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

beter dan dit krijg je ze niet hoor.. vergeet Mike en L-Vee, dit is hoe het moet! :eyespop: :eyespop:

Hmmm, zoooo goed vond ik hem nu ook weer niet. :)
TOR
lol, smaken verschillen.. nee echt, dit is uplifting trance in zijn perfectie. zeker op het niveau van The Search for Freedom.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
lol, smaken verschillen.. nee echt, dit is uplifting trance in zijn perfectie. zeker op het niveau van The Search for Freedom.

Niet dat ik als een godgeklaagde bonzai-fundamentalist wil klinken maar onze L-vee en MIKE zijn toch beter

Dit is niet slecht, helemaal niet, maar In Search For Freedom overtreft het toch niet imo.
JediD4M
Dit staat misschien al op het main-forum maar voor wie het nog niet gezien heeft!

Er staat een mix online op het Tranceairwaves forum die een tribute is aan

Trance Addict!!!!

De tracks die in die mix gebruikt zijn, zijn uitlsluitend producties van TA's!!!

Gemixt door Digital Rain

Ff downloaden zouk zeggen (wel ff geduld hebbe!), genieten en voor sommige veel ontdekken!

Link =

http://www.tranceairwaves.com/forum...ost6661post6661

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium