|
|
| TranceFool |
Ja mensen we hebben net de Loveparade gehad, wat natuurlijk het allergrootste evenement is, maar zaterdag 11 augustus is er ook weer in Rotterdam een parade. Kwas er vorig jaar geweest en moet zeggen dat het toch wel erg gaaf is. Dit is iig het programma met de line-up.
11.00 - 12.00 Warming Up
12.00 - 16.00 de Dance Parade met 40 wagens
16.00 - 23.00 Free Party bij de Schiehaven - Lloydpier
23.00 - 5.00 Afterparty op een boot
o.a. deze DJ's: Armin van Buuren, Jose & G-Spott, KC the Funkaholic, Klubbheads, Laidback Luke, Lemon 8, Michel de Hey, Mark Doyle, Marnix, Piet Bervoets (Rank 1 duh), Providers, Quinten de Rosario and Jessie K, Rolando, Ronald Molendijk, Roog, Stef, Soul, Tom Harding.
Er zal nog wel veel meer te zien zijn, maar dit is wat ik voorlopig heb gezien, staan toch wel aardige namen tussen, en et is gratis dus das ook mooi. Een nadeel wat ik vorig jaar wel vond is dat die wagens veels te hard rijden. Ze blijven altijd maar heel even stil staan en rijden net iets sneller als dat je een beetje normaal loopt, maarja. Mensen die in de buurt van Rotterdam wonen zou ik er zeker ff naar toe gaan.
:)
Latuurrzzz... |
|
|
| Miss Proximus |
| ....zucht......love parade heimwee :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
....zucht......love parade heimwee :( |
Ja, ik kan et me voorstellen, daar kan je Rotterdam niet mee vergelijken :) |
|
|
| Blik |
| zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren.........:whip: :whip: :whip: een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren.........:whip: :whip: :whip: een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi |
Retourtje Den Bosch - Rotterdam is toch niet zo duur???:) Je hoeft verder niks te betalen, daaro, ja alleen drinken dan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|