return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Dance Parade Rotterdam 2001

Dago "B" Duck
En das nie gelogen ! Ik was erbij. 8-)
TranceFool
Ja, bij de hardcore tent waren flinke rellen, mn vrienden stonden er middenin (vage gasten waren dat zeg, met dat legerzeil voor de wagen, echt duister). En het schijnt dat er twee politieagenten zijn bewerkt met glasscherven, tyfuslijers, dat verpest het hele feest weer :(:(. Toen ik bij de Mullerpier stond kwamen er ook ambulances af en aan rijden. Ik heb er gelukkig zelf nix van gemerkt
Remy D
Ik ben van begin tot het eind bij Armin zijn truck geweest ben alleen ff 10 min naar Tiësto geweest maar daar was het echt kankerdruk dus ben ik met mijn vrienden meteen weer naar Armin gerent. :D:D:D En die heeft echt de hele rit SUPER gedraaid :D:D:D. En de sfeer om zijn kar heen was ook heel vet. Toen heb ik op het veld Tom Harding horen draaien in zijn kar en hij draaide ook weer errug lekker. :D

Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden maar alleen maar aan het verzieken waren. Heel jammer maar helaas. Ben rond tien uur ook vertrokken en ben toen naar de Skihut gegaan en heb me daar tot 3 uur wel kunnen vermaken. Het was op een gegeven moment alleen wel te druk en kon je er niet meer lopen en dat vond ik wel irritant.
Eye-Riz
quote:
Maar verder vond ik het feest op het veld echt schraal, wat een klote sfeer zeg. Allemaal achterlijke idioten die er naar mijn mening niet veel te zoeken hadden

En bedankt...?!?
:rolleyes: :p
TranceFool
Nah ik vond de sfeer juist heel erg goed!! :). Ik heb de hele tijd achter Tiesto aangelopen en daar was de sfeer echt gewoon geweldig. Ja er liepen ook wel wat oudere mensen, maar die heb ik later helemaal niet gezien

Heeft er hier iemand trouwens een plaat van Tiesto gevangen????? (zal wel niet anders was er vast al wel een thread over gemaakt :p)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland