|
|
| arno |
| ik lees vandaag opeens in de sp!ts (dat is zo'n gratis krantje wat ze uitdelen bij het station) dat er een alchohol verbod gold, en dat de politie heel de middag heeft geprobeerd om het nuttigen van alchohol tegen te gaan. Maar ik ben de politie een paar keer voorbij gelopen met een hele stapel blikjes bier onder mn armen en ze zeiden niks? (een maat van mij zei achteraf wel dat een agent zn biertje bij een boom had leeggegooten) Er stond ook nog dat er op het laats een paar kleine relletjes waren en dat er een ambulance is gesloopt en dat er skinheads van het stormfront de stad in waren gegaan ofzo? heeft iemand hier nog iets van gemerkt? ik in ieder geval niet. |
|
|
| Blik |
| In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat cafébazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks |
|
|
|
Tjah... ik stond dus bij het stadhuis op de coolsingel met een Bacardi breezer bij de ME te wachten op de stoet en ze zeiden nix. Ze konden het gemakkelijk zien want ik zat zo'n 2 meter er vandaan.
Ook wel raar dat er geen alcohol geschonken mag worden aangezien het de FFWD HEINEKEN Dance Parade heet. Maarja |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
PS: Hee Party, zag dat je inmiddels bent ontwaakt. 8-) |
ja, het had even geduurt! ;) :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
In onze krant stond een klein lullig berichtje over de dance parade, en het was alleen maar negativiteit................dat er rellen waren, dat cafébazen zich niet aan het alcoholverbod hielden en daardoor een boete kregen, helemaal niks van aantal mensen of iets dergelijks |
ja, jammer is dat toch altijd dat de media alleen maar de negatieve kanten eruit ligt hè? ik las ook bijna alleen maar negatieve dingen, kopje uit de volkskrant bijvoorbeeld;
"Grimmige sfeer op Dance Parade";
"In een soms grimmige sfeer is zaterdag in Rotterdam de Dance Parade gehouden....blabla"
echt jammer is dat toch altijd. net zoals Arno heb ik gelukkig ook niets van die relletjes gemerkt!
En over dat alcoholverbod; ik zag iedereen lekker zuipen op straat en op de pier schonken ze ook gewoon alcohol.
om af te sluiten toch ook nog even een leuk berichtje uit de volkskrant ;) ;
"De Coolsingel afgelopen zaterdagmiddag. Bijna twee uur lang is de Rotterdamse winkelboulevard een tunnel van voortdenderend geluid. Op het dak van een van de 35 trucks van de Heineken Dance Parade voelt het als een trip: omringd door een deinende mensenmassa stapvoets door de stad rijden."
en in het zelfde artikel las ik ook het bezoekersaantal; ruim 300 duizend toeschouwers.
En ik heb echt een top dag beleefd! :) :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|