return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 
Dance Parade Rotterdam 2001

Glaniskanis
Hey geinig ik heb net afgesproken met een maat dat ik ook ga :D
LOL
Nu nog :p

Maar ja moet morgen eerst werken dus ga hier pas om 13:00 ofzo weg
Geen meeting dus
Iedereen veel plezier :)

Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
Nou ik loop gewoon langs het stadhuis om 12.30. Ik kijk wel wie ik zie. Je kan mij iig herkennen aan een blauw shirt met een lichtblauwe broek en grijze schoenen. En ik heb zwarte korte stekeltjes (kapper was uitgeschoten :P) en ik heb een wit tassie op mn rug. Naja lekker duidelijk. Ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik iemand tegen kom, maarja. Ik zie wel. Als je denkt dat je mij ziet moet je natuurlijk keihard TRANCEADDICT schreeuwen :D:D:D:D
arno
terwijl ik dit aan het typen ben zie ik vanuit mijn raam alle trucks over de willemsbrug rijden richting de boompjes. Alleen nog ff mijn tanden poetsen en dan ga ik eerst ff wat bier halen en daarna opweg naar de danceparade. WOOHOOO!!!
arno
Ik kom net terug van de danceparade en het was daar echt super!!, ik was van 12:15 tot 12:45 bij het stadhuis (precies in het midden waar alle auto's draaiden op de trambaam) maar ik heb niemand gezien daarzo. dat was de enige keer dat ik langs de weg heb gestaan, de rest van de tijd ben ik gewoon met alle trucks meegesprongen, vooral de tiesto solo truck maar daar werd het echt veel te druk na een tijdje dus ben ik ook nog bij de armin v. buuren in motion autio wezen kijken, uit de desire truck kwam ook een volop vette sound ik weet niet wie er op dat moment aan het draaien was maar het was super vet! En ik heb ook nog een stukkie van montana gehoord op de blackhole truck die rulede ook zwaar. De enigste auto die zoog was iets van best beatz ofzo, alleen maar r&b kwam daar uit:(
Glaniskanis
Ik ben ook net terug
Armin roelde hard
Sonic Inc, Members of Mayday, Perpetuous Dreamer
allemaal :D

Ik wasser om 15:30 en gelijk achter twee van de laatste wagens (Promiss en de Hardcore wagen) aangelopen richting Lloydpier
Daar gelijk ff rondgekeken en toen door naar Jose
Matigjes (slechte mixen) maar wel goede platen
Toen G-Spott <=== ff pissen, gelukkig alles dus gemist :p
Maar ja toen brak de hel los :D
Pietje Bervoets in tha house
Strakke set wasdat, paar foutjes gehoord maar toch goede set
Daarna verder beuken met de Klubbheads
Ijzersterk beukwerk
Mooie classixx ook, The Riddle zat er 2 keer in als ik het goed heb gehoord.
Onderwijl ff vreten gehaald en toen vlug weer trug want Armin was in aantocht.
Hij begon heerlijk en verder weet ik het niet meet, want ik moest onder MoM - 10 In 01 weg :(:(:(:(:(:(
Het is me dus gelukt om de trein te halen alhoewel het me niet had uitgemaakt om een n8je Leger Des Heils te pikken voor F8,-
Al met al... SUPER!!

Greetz,
Glaniskanis

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland