return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Eftersnack: Lucia cruise 2003

JayBee
hemma.. skönt men tragiskt :)

jag känner mig som en zombie!
JayBee
Efter en varm dush känner man sig som en människa igen :)

Kalas gooo kryssning! ser fram emot stefans häftiga party trick på film :)

musiken var choklad brun. 3 stora namn på raken: hardwick, bond och askew. dansgolvet vart flitigt nedsprutat med skum och lasern höll varm :D man hadde väl kanske kunnat önska sig lite större dansgolv kanske.

men det hadde varit kul om alla ta's kunde varit ihop! saknade aendy och reveal lite ;) inte på tal om gaby som jag bara såg en enda gång på båten, när hon så fräckt påpekade att TA hytten luktade spya.

ser fram emot vår-kryssningen med armin :) blir väl mer "åka kundvagn i korridårerna", titta på steve göra bort sig, luffa mellan hytterna, handla taxfree och allt det gooa som erbjuds

men för guds skull så hoppas jag att jag äter mer än en chis påse nästa gång :D fan vad magen kurrar! ska käka nu MUMS MUMS MUMS!
mindshooter
Det var en sjuuukligt fet resa!.....obeskrivligt faktiskt.... jag återkommer som vanligt med en feeeet party report när jag fått tid att skriva den, sumpade alla anteckningar jag gjort men det ska nog gå bra ändå ;)

Jag vill aldrig höra Steve beskriva housemusik igen! ALDRIG!
Can
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag vill aldrig höra Steve beskriva housemusik igen! ALDRIG!

hahahahahhahahahaha! jag antar att mr Steve kommer sova typ 2-3 nu efter resan haha! du e hardcore Steve!
SteveTranz4ever
DET VAR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KUUUUUULLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi (Mr Bitch & Co) har just glott på film inspelningen från kryssen och vi har skrattat hysteriskt !!!!! Jag ska fan bjuda på det.... massa svammel och skitsnack men så kul.... eller ja...

Fan de e redan över... kan inte fatta det :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden