return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Eftersnack: Lucia cruise 2003

mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee
kenny: jag såg att du dansade hela första kvällen. jag hajar inte hur du fick ork för det!? jag vart helt jävla död i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket väl att jag satt där i stolen utan att orka lyfta ett finger och så ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore mån-gravitet.

"Hela natten, bara vatten" ;)

Jag hade bestämt mig för att klara av hela natten, o alkohol skulle knappast hjälpt mig på vägen. Jag säger det igen, förstår inte hur folk kan supa bort en natt som denna! Inget illa menat dock :)
JayBee
quote:
Originally posted by mindshooter
"Hela natten, bara vatten" ;)

Jag hade bestämt mig för att klara av hela natten, o alkohol skulle knappast hjälpt mig på vägen. Jag säger det igen, förstår inte hur folk kan supa bort en natt som denna! Inget illa menat dock :)
hehe nä men jag hajar vad du menar men enligt min åsikt är det bästa "lagom" altså at dricka lite men jag vet inte varför men utav någon anledning så fick jag för att när jag väl blev full att mitt mål var att dricka så mycket som möjligt.

ja som sagt jag vet inte varför jag fick för mig det..

äsh men det är kul att se att det finns nån som är smart i alla fall ;) ( ---->kenny )
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
kenny: jag såg att du dansade hela första kvällen. jag hajar inte hur du fick ork för det!? jag vart helt jävla död i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket väl att jag satt där i stolen utan att orka lyfta ett finger och så ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore mån-gravitet.

Aendy: vilken våning bodde ni på?

Jag visade ju faen dig var vi bodde... i samma korridor och allt.

Gillar att folk utnyttjade tiden till dans, de flesta SWETA och bihang höll fortet på dansgolven både första och andra dagen, det tycker jag är mäktigt. Det är kul för en själv att veta att fler hänger på att dansa alla timmarna, då blir det inte så jäla ensamt.

EDIT: Bilderna från kryssen börjar dyka upp... Grym bild på Steve:
[IMG]http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-13-143744)/431_3188.JPG[/IMG]
JayBee
quote:
Originally posted by Aendy
Jag visade ju faen dig var vi bodde... i samma korridor och allt.
jaha ... men fan vad skummt da. hoppas du inte driver med mig för jag kommmer ärligt talat inte håg det.
sipowitz
Nu är man hemma i Malmö igen, ska bara ner och lämna hyrbussen och sen ta bussen tillbaka till lägenheten (brrr kallt...;-)

Efter att ha varit med på alla 3 kryssningarna kan jag nog säga att denna var bäst, kompakt och fullständigt ös hela tiden (förutom från folket i vår korridor mellan 6-8 på fredagsmorgonen, men vi gjorde vårt bästa för att få igång även korridoren... till slut blev det dock istället tillflykt till det underbara 3'e golvet som hade öppet hela morgonen :-)

Hälsningar till alla enormt trevliga ta:s man träffade på resan.

----

o du Steve - DU - JAG - VI - TILL:
INNNERCIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden