| Buoyant |
Joop viel zwaar tegen, dikke cor (fijneman) ook, Tiesto is niet eens een vermelding waardig eigelijk, dus daar zwijg ik liever over,
Johan gielen heeft ook nog wel wat van de avond goedgemaakt en dankzij paul van dyk was het toch nog de moeite waard, bij hem heb ik het meeste van de liedjes genoten want hij draaide ook het meeste trance. Ik ging naar innercity met in mijn achterhoofd dat Joop, dikke cor en tiesto ook zeker wel trance nummertjes draaien en dit in het verleden ook al gedaan hebben.
Maar als je daar in zo'n zaal staat is het geluid,van gewone tranceliedjes ,zal ik zeggen anders dan wanneer je dit thuis hoort, der zit namelijk onnoemelijk veel bas in, eigelijk veel te veel, en die verpesten de melodie van het anders ooh zo mooie trancenummer.
Ik had ook de indruk dat de meeste mensen die er waren net meer reageerde op die stevige bas, en dat de dj's dit blijkbaar aanvoelde en daarom meer stevige nummers draaide naar mijn gevoel. dus pech voor mij en hoera voor de ongeveer 20.000 mensen die Tiesto daardoor blijkbaar geweldig vonden, maar ik zeker niet, Tiesto stond bij mij ooit voor hele goeie trance maar dat is nu niet meer zo en gisteren helemaal niet.
tja dat is mijn mening, er zullen wel genoeg mensen zijn die het een super feestje vonden, maar dit waren dan niet de echte tranceliefhebbers.
I love PVD |
|
|