|
|
| MojjMojj |
HALLÅ! JAG ska med för tusan :D :D "paxa" fler hytter :) kan ju inte lämna Vizay ensam med Steve :crazy: armin aarmi aaarmin! :) :D :D
EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp? :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by knomaden
Det får vi ju ta å fixa. Typ. Går INTE att missa... ;).
Men mer info, var var var?? |
nej, det tror jag skulle bli lite roligare att åka upp till sthlm med lite fler folk :)
vi får lugna oss lite med infon, den lär ju komma snarast :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp? :nervous: | kan jag återkomma? det är typ 30 pers som ska in i 2 hytter och jag har inte fått något svar från staffan @ monday ännu.
föresten i min hytt ska jag fixa en suuuuuper suprise till kryssningen. :D de som känner sig spralligga kommer få lugna ner sig i TA hytten ;) |
|
|
| St_Andrew |
| men satan i gatan... fyller ju inte fören 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 lär dom ju inte kolla om man e 18 heller ju? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
men satan i gatan... fyller ju inte fören 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 lär dom ju inte kolla om man e 18 heller ju? | jag är visserligen känd för mitt dåliga minne men jag är fan rätt övertygad om att jag inte vart kollad :) det enda de kanske kollar är om folk ser för unga ut när man kliver ombord men är man typ 18 så ser man väl ganska 20:ish :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|