return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Monday Bar Valborg Cruise

JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
enligt min dator är det en torsdag :)
du kollar förmodligen för året 2002.

förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..
WEHUUUUUU SCUL KOMMER!
DJ_Laszlo
Jag är där...har 6 förbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...så teoretiskt sett har vi 24 platser i vår ägo - vi är dock bara sex personer...fan - detta skulle man tjäna stora pengar på....auktionera ut de på svarta börsen för 5000 kr/sovplats veckan innan... :toothless

Men lite surt att det är Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihjältrampade på det lilla golvet när Armin kliver upp.

Någon som förresten vet om detta också bara blir en 23-timmarskryssning? Jävligt ruttet i så fall...jag hade gärna betalat dubbla priset för en 36-timmarskryss. Eller varför inte 60, eller 72??? :eyespop: :crazy: :crazy: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
Versace
quote:
Originally posted by ScuL
enligt min dator är det en torsdag :)
du kollar förmodligen för året 2002.

förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen..

bra där, tyckte väl att det var lite konstigt!!

hoppas verkligen att de fixar det där med hytterna, att folk ska sitta på 6 hytter e lite onödigt, man vet ju hur det brukar bli, för det mesta, att många bangar, o så står hytterna tomma.

hoppas grabbarna på monday håller sig till 2 hytter per bokning, som de gjort på de senaste 2...
WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Fan jag blir sugen på att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du är sugen Viktor ?

Klart jag ska med, ;)

Haka på nu Fredrik, nu har du bangat tre kryssningar, denna kan du juh inte missa, ;)
jofawe
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag är där...har 6 förbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...så teoretiskt sett har vi 24 platser i vår ägo - vi är dock bara sex personer...fan - detta skulle man tjäna stora pengar på....auktionera ut de på svarta börsen för 5000 kr/sovplats veckan innan... :toothless

Men lite surt att det är Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihjältrampade på det lilla golvet när Armin kliver upp.

Någon som förresten vet om detta också bara blir en 23-timmarskryssning? Jävligt ruttet i så fall...jag hade gärna betalat dubbla priset för en 36-timmarskryss. Eller varför inte 60, eller 72??? :eyespop: :crazy: :crazy: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:

Hej Laszlo :)
du har inte lust att slänga ut en hytt till några fellow clubPuLS:are .. typ mig och Anders? ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden