return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam

HBtje
en tis live op de radiojoooo dus fftjes springen zit er wel in vnacht :crazy:
franzelare
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dan begint het net man :p

ik zou idd het einde wel mee willen maken, het stevigere werk is wel wat voor mij!! amok vond ik vorige week op reactor ook top!
alleen dan overleef ik volgen week niet meer :( en time-warp wil ik niet missen ;)
Bailey
quote:
Originally posted by M5
hmm gebruiken ze nog dezelfde muntjes als in September 2001?? zal wel niet kheb dr nog een paar namelijk. Zilver, even groot als guldens en met bandnamen erop.

Yep, die zijn zeker nog geldig. Ze gebruiken inmiddels muntjes met een sterretje ipv een rondje in het midden, maar die oude zijn nog geldig. Werk er af en toe (net als vanavond trouwens), dus kan het wel weten...
M5
quote:
Originally posted by Bailey
Yep, die zijn zeker nog geldig. Ze gebruiken inmiddels muntjes met een sterretje ipv een rondje in het midden, maar die oude zijn nog geldig. Werk er af en toe (net als vanavond trouwens), dus kan het wel weten...

aah rlxd dank je :)

mja wordt leuk feestje :)
Dj Lex
Monika Kruse klinkt errrrug lekker. Setje op Impulz Indoor was geen toevalstreffer blijkbaar. Vind dit erg lekkere techno :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland