return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

arj1o1
quote:
Originally posted by eieregooie
Jij vuile arj1o1 :p

wat een uitspraak :D
Donna
Bas pall,daar heb jij ook helemaal gelijk in,in de stad lopen de "tongklikkende" marrokanen en andere op-allah-geilende fakers,die gewent zijn een chick net als een geit van achteren te nemen zonder dat ze daarover mekkert.
Zitten de met in de nek vastgekleefde matjes,bouwvakkers cq stratenmakers op hun knietjes in t zand onder de rokjes te gluren van elk individu met evt een vagina.

Vragen de korpsballen met poen zich af wat je kost per uur,en is BasBiceps sterk verontwaardigd dat je bij t zien van zijn allesovertreffende spiermassa je broek nog aanhoud...

Maar wat de boeren als groot nadeel hebben is dat ze dat vreselijk dom klinkende accentje bij hebben en daar blijkbaar nog trots op zijn ook...

Dan is het ook nog t feit dat er in de oh zo vriendelijke pitoreske dorpjes meer verkrachtingen en gore afslachtpartijtjes plaatsvinden in "the maisvelden of terror",waar Wes Craven zn vingers bij zou aflikken en er een nieuwe reeks Freddy Kruegers over zou kunnen maken.
Maar slechts een deel ervan komt in de publiciteit dus t valt minder op,maar das handig voor de kerk want zo kunnen ze lekkah doorgaan met t verkrachten van kids en ander minderjarig volk...

Sjahhh maar dat alles is beter dan lekkah bij iemand thuis waar je niemand verder lastigvalt je aftertje te houden,sex te hebben waar beide partijen zin in hebben en dus geen moorden hoeft te plegen en met je schop de tuin in te gaan om t lijk te begraven,een tuin heb je immers niet in de stad.
In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone.
Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt,ik maak gewoon mn eigen keuze en heb mn eigen mening over boeren en stedelingen nadat ik met beide lagen der bevolking te maken heb gehad.

Thats all
Phat B
quote:
Originally posted by Donna
...In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone.
Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt...

ertussenin is ook de juste oplossing Donna.
een verstedelijkt dorp of een dorps stadje dus, niet in de randstad maar ook niet te ver in de provincie, met niet te veel buitenlanders maar ook niet te veel boeren, patsers of ballen...

...en toen werd ik wakker:nervous:

ach ja, je moet blijven dromen om het leven leuk te blijven vinden:toothless
Donna
Sweet Dreamz are innocent;)
En nee,innocence is no excuse,maar een excuse is ook wel t laatste waarnaar ik zoek in this life.

Ik zeg altijd maar : or Delete me
Phat B
nou worden we wel heel filosofisch...;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland