return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

Eagle`
jasperina de jong - de wandelclub

super lied :D
Phat B
quote:
Originally posted by Donna
Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.

just ja. De vrouwkes geilen alleen maar op de aandacht en denken er niet bij na dat ze alle geile zatte boeren op hun dak krijgen die geen grenzen kennen.:whip: :nervous:

hier in West-Brabant gaat t trouwens niet per meter maar per krat...:eyes: zatte boeren, geef mij maar de stad:toocool:
Eagle`
quote:
Originally posted by Donna
Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.

Mjaaa dik groepsgevoel met ontiegelijk veel charme op t platteland,tis geweldig

waanzinnig volkje toch :p
Flippe
Er is niks mooiers dan boeren! ;)

haha, neej maar ik woon liever in een klein dorpje dan in een stad! Dorpje is veel gezelliger!
SnuggLe
Ah, een waardige 3000ste post van mij, hulde!

Wij zijn boeren, superboeren, komen uit het oosten! Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikker ouwehoeren! Krijg maar *****, tbc, krijg de pest en weg ermee..........

...GRAAFSCHAP! GRAAFSCHAP!

3000 posts, whohoooooooooooo!:eyes: :D ;) :nervous: :crazy: :tongue2 :eyes: :eyespop: :tongue3 :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland