return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

New Wave
quote:
Originally posted by Donna
Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.

Dan zit je 6 dagen lang van smorgens 9 a 10 uur tot maximaal 2 uur snachts of totdat je neervalt ofcuz in de kroeg,en drink je bier in meters etc. totdat je over je nek moet en daarna weer opnieuw kunt gaan beginnen.
"vroegah" vond ik dit geweldig,wist nie beter,maar ben blij dat dit tot 1 van de weinige dingen behoord waar ik WEL volwassen in ben geworden...

Want tering,wat een stel ongelovelijk domme aso boeren met of zonder klompen bij elkaar zeg..
Ben blij dat ik wat dat betreft t licht gezien heb en er lekker over ben gaan zeiken;)

En Carnaval vond/vind ik wat dat betreft nog vele malen erger in deze catagorie,maar daar zijn meningsverschillen voor,de 1 vind t vreselijk dom en simpel,de ander gaat er compleet van uit zn pan met een toeter op zn kop;)

Dat met die kroegen hadden wij met een discotheek:)
Daar hebben we ook alles in meters, boeren, kotsen en weer overnieuw beginnen.
Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen?
Altijd gezellig dat stappen in boere dorpjes :)
Biohazard
Ja dat is ook zo iets ergs, carnaval *kots :nervous:
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen?

Marokkanen....CHECK
ME....NO CHECK
Politie te paard....CHECK
FLinke Rellen....CHECK

+

Hells angels die uitsmijters zijn en iedereen in elkaar rossen die grote bek hebben....CHECK

Maar jah een klein dorpje heeft toch wel zijn charme. Hangt toch echt nog een groeps gevoel in zulke dorpjes
MennoB
Wat ik dus op een feest niet wil horen is dat "OE" "OE" wat je altijd hoort schreeuwen op TE :D . En een MC die om de minuut iets schreeuwd wat steeds het zelfde is hoef ik ook niet te horen :D
Donna
quote:
Originally posted by basvh
Marokkanen....CHECK
ME....NO CHECK
Politie te paard....CHECK
FLinke Rellen....CHECK

+

Hells angels die uitsmijters zijn en iedereen in elkaar rossen die grote bek hebben....CHECK

Maar jah een klein dorpje heeft toch wel zijn charme. Hangt toch echt nog een groeps gevoel in zulke dorpjes

Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan.

Mjaaa dik groepsgevoel met ontiegelijk veel charme op t platteland,tis geweldig

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland