|
|
| Ding Chavez |
Dat het misschien niet makkelijk uit te voeren is maakt het idee nog niet dom.
Dan nog even iets anders, een vriend van mij loopt stage bij een testcentrum, wat eerst NedCar was, en daar is pas een hele nieuwe hal geopend waar tests uitgevoerd worden met computergesturrde wagens. Hoef je zelf dus niks meer te doen, die auto houdt de juiste afstand, past z'n snelheid automatisch aan, wijkt volgens mij zelfs uit als er iets de weg op komt. Maarja, of we daar nou zo blij mee moeten zijn als coureurtjes in spe :/ |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dus moet er iemand achter een filemonitoringssysteem om te kijken of er op een bepaalde weg harder mag worden gereden
|
Welkom in de wereld van de automatisering. Bovendien, hoe denk je dat dat tegenwoordig gaat bij de filedienst? Zoveel hoeft er niet te veranderen.
| quote: |
zodat er op de 'aangeefdingen die boven de weg hangen' wordt aangegeven of je wel of niet harder mag, bovendien mag dit ook alleen maar tussen bijvoorbeeld 2200 en 0600 nou mooi zooitje krijg je dan. |
Wat voor een zootje? Leg eens uit. Dit is een beetje onbeargumenteerd.
die 'aangeefdingen die boven de weg hangen' heten trouwens signaleringsborden of matrixborden volgens mij. Maar boeiend :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dan nog even iets anders, een vriend van mij loopt stage bij een testcentrum, wat eerst NedCar was, en daar is pas een hele nieuwe hal geopend waar tests uitgevoerd worden met computergesturrde wagens. Hoef je zelf dus niks meer te doen, die auto houdt de juiste afstand, past z'n snelheid automatisch aan, wijkt volgens mij zelfs uit als er iets de weg op komt. Maarja, of we daar nou zo blij mee moeten zijn als coureurtjes in spe :/ |
Daar heb ik ook wel eens filmpjes van gezien ja.. Op zich een hele mooie ontwikkeling, maar het haalt het hele 'gevoel' achter autorijden natuurlijk weg. Maar gezien de bureaucratie in dit land zijn we wel weer tweehonderd jaar verder voordat dit eens een keer ingevoerd gaat worden, voor de coureurtjes van deze generatie is er dus niet zo veel aan de hand :) |
|
|
| Little Theseus |
Het boetesysteem in Nederland is zo krom als een hoepel!
Als iemand knettertjestoned of wasted van de ghb achter het stuur zit (imo levensgevaarlijk) krijgt deze "slechts" 125 euro boete - en als ik ff snel een telefoontje beantwoord op de snelweg waar ik toch niet hoef te schakelen o.i.d. kost me dat 140 euro!! Wat is nou een erger vergrijp!?! :whip: |
|
|
| aRGee |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Het boetesysteem in Nederland is zo krom als een hoepel!
Als iemand knettertjestoned of wasted van de ghb achter het stuur zit (imo levensgevaarlijk) krijgt deze "slechts" 125 euro boete - en als ik ff snel een telefoontje beantwoord op de snelweg waar ik toch niet hoef te schakelen o.i.d. kost me dat 140 euro!! Wat is nou een erger vergrijp!?! :whip: |
Met "Drugs gebruiken op de openbare weg" bedoelen ze volgens mij niet met drugs op achter het stuur. Als ze dat wel bedoelen zou het idd erg krom zijn, aangezien alcoholrijders wel hogere boetes krijgen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|