|
|
| arj1o1 |
Veroorzaken overlast in stations of het openbaar vervoer: 50
zondagmorgen een gast tegengekomen die bij een wildvreemde vrouw van zon 40 op haar schouder ging slapen en daarna steeds maar aan haar vroeg kunnen we niet daten heeft u een vriend hoelang heeft u die vriend al :p |
|
|
| basd |
Ik vind het helemaal niet erg..
Van mij mogen (vooral verkeers-)boetes nog wel hoger, misschien kunnen ze alleen voor Bram een uitzondering maken, anders komen die draaitafels er nooit :p
Verkeersregels zijn er nu eenmaal niet voor niks. Wel vind ik dat sommige regels een beetje herzien zouden moeten worden (meer flexibele maximumsnelheden op snelwegen, 's nachts kan het soms best harder dan 120 zonder onveilig te worden). |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basd
Ik vind het helemaal niet erg..
Van mij mogen (vooral verkeers-)boetes nog wel hoger, misschien kunnen ze alleen voor Bram een uitzondering maken, anders komen die draaitafels er nooit :p
Verkeersregels zijn er nu eenmaal niet voor niks. Wel vind ik dat sommige regels een beetje herzien zouden moeten worden (meer flexibele maximumsnelheden op snelwegen, 's nachts kan het soms best harder dan 120 zonder onveilig te worden). |
dat vind ik nou zo dom: snacht harder gewoon altijd harder of niet harder geen halve maatregelen |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dat vind ik nou zo dom: snacht harder gewoon altijd harder of niet harder geen halve maatregelen |
Niks dom. Denk er eens over na.
's Nachts is er minder verkeer. Met minder verkeer op dezelfde weg is een hogere snelheid relatief even veilig als een lagere snelheid met meer verkeer.
Je ziet het ook vaak bij werk aan de weg op snelwegen, daar is minder plek, dus langzamer rijden voor dezelfde mate van veiligheid. 's Nachts minder verkeer = meer plek, dus hogere snelheid voor dezelfde veiligheid.
Natuurlijk moet er wel in de gaten gehouden worden of het 's nachts dan ook echt rustiger is op de weg, maar met al die filemonitoringssystemen moet dat kunnen. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basd
Niks dom. Denk er eens over na.
's Nachts is er minder verkeer. Met minder verkeer op dezelfde weg is een hogere snelheid relatief even veilig als een lagere snelheid met meer verkeer.
Je ziet het ook vaak bij werk aan de weg op snelwegen, daar is minder plek, dus langzamer rijden voor dezelfde mate van veiligheid. 's Nachts minder verkeer = meer plek, dus hogere snelheid voor dezelfde veiligheid.
Natuurlijk moet er wel in de gaten gehouden worden of het 's nachts dan ook echt rustiger is op de weg, maar met al die filemonitoringssystemen moet dat kunnen. |
dus moet er iemand achter een filemonitoringssysteem om te kijken of er op een bepaalde weg harder mag worden gereden zodat er op de 'aangeefdingen die boven de weg hangen' wordt aangegeven of je wel of niet harder mag, bovendien mag dit ook alleen maar tussen bijvoorbeeld 2200 en 0600 nou mooi zooitje krijg je dan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|