|
|
| skoda |
Kertokaas teidän mielestä parhaimmat setit mitä on tullut kuunneltua.
Muhun upposi tää Tieston keväinen Amsterdam arena keikka.
Btw oli muuten aika mässyä videoa ko. tapahtumasta, kannattaa katsoa jos vai jostain saatte käsiin.
Mutta, mielipiteitä kehiin... |
|
|
| Sting Ray |
Paras setti on DJ Orkidea - Live At Club Onni 10032000 (pitäs löytyä netistäkin), osittain siksi, että olin itse mukana järjestämässä ko. bileitä ja muutenkin siihen liittyy paljon hyviä muistoja. Itse settikin on aivan loistava :)
Hauskaa on se, että bileiden nimi oli silloin Trance Nation 2 ja nykyäänhän noita Trance Nation-bileitä järjestää ihan eri henkilöt Hesassa :p
Meidän vanhat kotisivutkin on vielä pystyssä, vaikka niitä ei ole päivitetty moneen vuoteen Trance Nation :tongue3 |
|
|
| Epic Star |
| Viime ASOT, jossa Above & Beyond oli vieraanana heittämässä settiä kolahti kyllä aika hyvin. A&B soittivat aika pitkälti uutta anjunabeats tuotantoa ja (yllätys yllätys) kuulosti erittäin hyvältä! :crazy: |
|
|
| Torakka |
| quote: | Originally posted by skoda
Muhun upposi tää Tieston keväinen Amsterdam arena keikka.
|
Taitaapa olla tuo sama parhaita minunkin kuulemia :gsmile: |
|
|
| MekkaFIN |
| Jokin G&D:nin seteistä tai sitten jokin Markus Schulzin seteistä taitaa kolahtaa kovimmin... :) Parasta on vaikea päättää. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|