|
|
| FunkySimon |
Het is december en tijd om binnenkort weer vakanties te gaan boeken.
Met welke organisaties hebben jullie goeie ervaringen?
Ik ben van plan om naar ibiza te gaan (ja ik weet dat het duur is daar) en ik weet niet zo goed welke reisorganisatie ik moet kiezen.
Iemand tips?
Thanks |
|
|
| Jappio |
| hmm goed dat je t zegt; moet mn wintersport van volgende maand nog ff boeken :D |
|
|
| jp |
Ibiza? Ga met je mee :D
8 dagen Ibiza is (vanaf) 430 Euro by D-Reizen..
Plan het wel zo dat we gelijk met de New York TA's gaan, zo einde augustus (Cream PvD, Tiesto etc) :toocool:
Ps: ja het is daar stervens duur, dus maar vast sparen! ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Net terug uit Mexico en het was super, ik kan dan ook iedereen aanraden om naar dit land te gaan. Ik zelf zat in Cancun, das errug toeristisch op Amerikanen ingesteld, daardoor was wel alles top geregeld qua kamer, service, alles was schoon en netjes. Ik zelf zat in zo'n all-inclusive resort ( http://www.grancaribereal.com ). en ik wil niet anders meer. Je betaald voor de reis beduidend meer, maar in het land zelf maak je geen drol meer op. Het kleine beetje geld is opgegaan aan wat excursies, taxi's en een paar avonden stappen. |
|
|
| SnuggLe |
Ten eerste boek ik 100 % zeker niets.
Het enige dat ik zal boeken is een vliegticket verder niets.
Thailand en China met alleen een backpack is prima bevallen. Azie heb ik nu wel gehad, dus we hebben andere plannen.
Waarschijnlijk gaan we 3 weken naar Israel, want in Thailand zijn we 2 israelische dames tegen gekomen die ons uitnodigden, en in Januari/februari naar NL komen.
Mits dat niet doorgaat wordt het of Namibie (goedkoper en mooier dan Zuid Afrika) of anders Zuid Amerika.
Moet toch wat als je net afgestudeerd bent..(hopelijk dan :)) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|